|
Post by Redactie on Jan 26, 2008 18:04:09 GMT -5
Dit topic gaat uitsluitend over Everon Jackson Hooi en zijn alterego Bing Mauricius.Naam: Bernard Mauricius. Actrice: Everon Jackson Hooi. GTST-periode: Januari 2005 t/m heden. Karaktereigenschappen: Stoere jongen, heeft een goed hart, iethingy koppig en is vaak erg enthousiast over zijn werk. Ouders: Stanley Mauricius en Dorothea Grantsaan. Overgrootmoeder: Carmelita Grantsaan. OVERLEDENOudtante: Joyce Grantsaan. Achterneefje: Danny Mauricius. Vrienden: Dennis Tuinman, Milan Verhagen en Charlie Fischer. Huidige liefde: Sjors Langeveld. Ex-liefdes: Charlie Fischer, Florien Fischer en Patricia de Marto. Beroep: Manager van de Teluma. Vorige beroepen: Aikidoleraar en medewerker van eetcafé de Koning.
|
|
|
Post by xGTSTfan on Jan 27, 2008 13:17:31 GMT -5
Bing heb ik nooits iets aan gevonden. Wat een vreselijk suf personage zeg. Destijds was hij een tijdje goed te pruimen, omdat hij zoveel chemie had met Inge Schrama, maar sinds hun scheiding irriteer ik me weer mateloos aan hem. Ook zijn nieuwe verhaallijn omtrent het internetdaten bevalt me niet. Het is alleen leuk om te zien dat Bing chemie heeft met Rik, maar voor de rest vind ik deze verhaallijn echt helemaal nergens op slaan. Ik ben eigenlijk wel benieuwd of Sjors en Bing ooit nog bijelkaar komen. Ik stond er echt van te kijken dat die twee uitelkaar zijn gehaald, omdat ze één van de weinige koppeltjes waren die chemie samen hadden. Erg jammer dat de schrijvers ook dit koppel verloren hebben laten gaan. Voor de rest ben ik wel klaar met Bing, hij mag van mij wel vertrekken. Zijn personage is gewoon uitgespeeld.
|
|
|
Post by brenda on Jan 31, 2008 13:33:21 GMT -5
Van mijn mag die Bing ook vertrekken uit gtst!
|
|
|
Post by rodafan on Jan 31, 2008 15:00:27 GMT -5
Bing moet van mij blijven.Ik vind hem leuk.Ik vind hem leuk samen met Rik.
|
|
|
Post by xGTSTfan on Feb 1, 2008 15:44:19 GMT -5
Ik had eerlijk gezegd gedacht dat Bing weg zou gaan na zijn terugkomst afgelopen november. Ik had verwacht dat zowel Everon Jackson Hooi als de schrijvers wel klaar waren met Bing. Zeker nu hij gescheiden is van Sjors en ze vrijwel niets meer met elkaar te maken hebben. Voor de rest vind ik Bing erg raar doen tegenover die meisjes van die datingsite. Zou hij dan toch homo zijn?
|
|
|
Post by fosenlorena4ever on Feb 17, 2008 6:26:29 GMT -5
Het personage doet niet veel meer dan internetdaten voor het moment, en dat vind ik net een van de irritante verhaallijnen, dus van mij mag Bing ook weg samen met zijn moeder!
|
|
Nona
Junior Member
|
Post by Nona on Feb 24, 2008 8:37:59 GMT -5
Nee joh, Bing is geen homo. Dat past niet bij hem.
Desi is echt precies het type voor Bing. En dat is niet positief. Want ik wil Desi weghebben en dan mag Bing wel mee met haar.
Bing is zo te overdreven nonchalant. Bing is totaal geen macho, maar Everon zet Bing wel erg macho neer en dat is echt vervelend.
|
|
|
Post by xGTSTfan on Feb 24, 2008 13:05:20 GMT -5
Bing is gewoon een heel sloom personage. Hij voegt echt helemaal niets toe aan de serie. Pas sinds zijn scheiding van Sjors valt het me op wat voor een waardeloos personage dit eigenlijk is. Bing behoort al geruime maanden tot de 'mag ook wel weg' - categorie en ik vrees dat hij daar niet meer uit gaat komen.
|
|