|
Post by Redactie on Jan 26, 2008 17:47:23 GMT -5
Dit topic gaat uitsluitend over Rixt Leddy en haar alterego Dian Alberts.Naam: Dian Alberts. Actrice: Rixt Leddy. GTST-periode: Oktober 2005 t/m heden. Karaktereigenschappen: Recht door zee, zakelijk, kan nogal tactloos uit de hoek komen, vecht voor haar idealen en een harde tante. Ouders: Jef Alberts en Karin Alberts. Grootouders: Geert Alberts en Marie Alberts OVERLEDENBroer: John Alberts. OVERLEDENHalfbroers: Remco Alberts en Jonas Alberts. OVERLEDENOom: Robert Alberts. Zoon: Jeffrey Alberts. OVERLEDEN] Vrienden: Lorena Gonzalez. Huidige liefde: Geen. Ex-liefdes: Arthur Peters, Tim Waterman, Mark de Moor, Frits van Houten, Ludo Sanders, Huib van Groeningen, Nick Sanders, Dennis Tuinman, Hans van Houten, Donald van der Zee, Mohammed Aydin en Bob Lanschot. Beroep: Eigenaar van Alvida Vorige beroepen: Studente, medewerkster van Variety, mede-eigenaar van Hollywood.
|
|
Nona
Junior Member
|
Post by Nona on Jan 27, 2008 11:31:50 GMT -5
Wat was ik blij met de stalker-verhaallijn. Rixt Leddy kwam hier helemaal tot zijn recht, toen ze door de Drenthse bossen moest rennen voor het leven. Samen met de amulet-verhaallijn was dit de meest succesvolle tot nu toe.
Van mij mag ze zeker nog even blijven. Volgens velen was Chris Jolles een betere Dian, maar ik heb haar nooit meegemaakt. Ik kan dus alleen maar zeggen dat ik Rixt Leddy een topactrice vind.
De constante strijd met Ludo begint me wel de keel uit te komen. Het is altijd Dian vs. Ludo. We kennen dat onderhand wel.
|
|
|
Post by xGTSTfan on Jan 27, 2008 11:43:11 GMT -5
Helemaal mee eens. Dat Ludo versus Dian verhaallijntje recyclen ze al vanaf 1996, iedere keer weer opnieuw. Ik ben er eerlijk gezegd ook een beetje klaar mee. Ookal moet ik eerlijk zeggen dat ik de strijd tussen Ludo en Dian/Janine momenteel wel de meest boeiende verhaallijn vind. Ik ben wel benieuwd hoe dat allemaal af gaat lopen. Voor de rest vond ik Chris Jolles veel leuker. Rixt Leddy komt nogal geforceerd over, vind ik persoonlijk. Chris kon altijd zo heerlijk cynisch uit de hoek komen. Ik baal er nog steeds van dat zij destijds de serie heeft verlaten. Wat ik altijd raar heb gevonden is dat er nooit iets is gezegd over Huib van Groeningen. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er met hem is gebeurd. Tot slot was de stalkerverhaallijn inderdaad een lijn waar Rixt Leddy erg goed tot haar recht kwam. Het is alleen een beetje jammer dat de ontknoping in huize Alberts ontzettend tegenviel. Dat had allemaal wel wat spannender gemogen. Het zag er zo ontzettend nep uit toen de politie ineens kwam binnenvallen. Rixt staat niet bovenaan mijn lijstje qua acteurs die ik graag zie verdwijnen, maar ze behoort ook zeker niet tot mijn favorieten. Voor mij blijft Chris Jolles de enige Dian.
|
|
|
Post by xcynthiaa on Jan 31, 2008 11:52:01 GMT -5
Vind het wel jammer van die strijd met Ludo en Dian. Maar Dian is een top actrice! (Y) Ben haar allergrootste fan! Kijk haast elke dag GTST, met Dian vind het ik heel spannend! Ook al heeft ze volgens mij geen verhaallijn momenteel?
|
|
|
Post by rodafan on Jan 31, 2008 15:01:34 GMT -5
Ze heeft juist wel een verhaallijn.Dat met Ludo is ook een verhaallijn.
|
|
|
Post by xGTSTfan on Feb 1, 2008 15:26:50 GMT -5
Ik word echt zo moe van het feit dat telkens dezelfde personages in de belangstelling staan. Dian is nauwelijks bekomen van de stalkerverhaallijn of ze wordt alweer ingezet bij het Ludo-Skipverhaallijntje. Ze hadden daar beter een paar maanden mee kunnen wachten. Nu is het allemaal zo kort dag voor Dian. En dan vinden de schrijvers het gek dat personages snel uitgespeeld raken? Schuif Laura eens naar voren en bedenk eens een leuke verhaallijn omtrent het verleden van haar kinderen.
|
|
|
Post by fosenlorena4ever on Feb 17, 2008 6:27:31 GMT -5
Dian vind ik het leukste personage in GTST en vind het dan ook zonde dat ze dood moet gaan!
Als Rixt wil stoppen is dat haar eigen zaak, maar laat ze gewoon niet sterven!
|
|
Nona
Junior Member
|
Post by Nona on Feb 20, 2008 15:38:54 GMT -5
We kunnen wel allemaal over Rixt Leddy kunnen praten dat ze geen goede actrice is, maar ze zet tot nu toe wel de beste scènes van dit seizoen neer.
De stalkerverhaallijn was een verademing na de troep die we dit najaar voorgeschoteld hebben gekregen. En de verhaallijn omtrent Ludo/Skip is momenteel ook echt op zijn hoogtepunt.
Ik heb echt niks te klagen over het acteerspel van Dian deze week.
|
|
|
Post by xGTSTfan on Feb 24, 2008 5:29:29 GMT -5
Ja, ik vind Dian sinds twee weken ook helemaal geweldig. Maar als ik eerlijk ben, is dat vooral omdat ik wéét dat Dian binnenkort de serie gaat verlaten. Dat had ik ook met Valerie Fischer. Ik vond het zo`n vreselijk vervelend personage, totdat Valerie in het ziekenhuis belandde en bekend werd dat ze het waarschijnlijk niet zou gaan halen. Toen vond ik zowel Elle van Rijn als Valerie helemaal het einde. De exit van Rixt Leddy vind ik persoonlijk niet echt erg. Ze is geen slechte actrice, maar ik vond haar niet echt een GTST-meubilairstuk. Dat is voor mijn gevoel toch nog steeds Chris Jolles. Het einde van het personage Dian Alberts vind ik echter vreselijk. Ze had nooit dood mogen gaan..
|
|
Nona
Junior Member
|
Post by Nona on Feb 24, 2008 8:50:28 GMT -5
Ik vind het ook erg jammer dat Dian weggaat. Maar ik vind het ook erg dat Rixt Leddy vertrekt. Ze is naar mijn idee echt verbetert de laatste tijd. En ik ga haar dan ook enorm missen.
|
|
|
Post by xGTSTfan on Feb 24, 2008 13:07:29 GMT -5
Ik vond Dian er trouwens wel erg oncharmant eruit zien tijdens haar sterfscene. Bovendien vond ik Jef ook wel erg lomp omgaan met zijn dochter. Zou het dan toch allemaal in scene zijn gezet om meer kijkers te lokken? Een nogal mislukte publiciteitsstunt dan, aangezien er bijna geen aandacht aan is besteed in de media.
|
|