|
Post by Redactie on Jan 26, 2008 17:41:21 GMT -5
Dit topic gaat uitsluitend over Caroline de Bruijn en haar alterego Janine Elschot.Naam: Janine Elschot. Actrice: Caroline de Bruijn. GTST-periode: November 1992 t/m heden. Karaktereigenschappen: Eerlijk, heeft alles over voor haar kinderen, gevoelig en staat altijd voor iedereen klaar. Ouders: Oscar en Daphne de Meris. OVERLEDENAdoptiemoeder: Brune Elschot. OVERLEDENZusje: Marieke Vollaards. Kinderen: Nina Sanders en Lucas Sanders. Vrienden: Barbara Fischer en Laura Selmhorst. Huidige liefde: Ludo Sanders. Ex-liefdes: Simon Dekker, Daniel Daniel, Sebastiaan de Ridder en Ray Groenoord. Beroep: Hoofdredactrice van de NOW. Vorige beroepen: Medewerkster SOS, mede-eigenaar van Variety en journaliste bij het Spectrum.
|
|
|
Post by xGTSTfan on Jan 27, 2008 8:45:59 GMT -5
Ik vind zowel Caroline de Bruijn als Janine Elschot helemaal geweldig. Ik vind haar één van de betere actrices die de serie kent. Het enige wat ik jammer vind is dat Ludo en Janine ontzettend veel chemie hebben samen, maar ze als stel niet echt goed tot hun recht komen. Ze zijn simpelweg gewoon op hun best als ze weereens in de clinch met elkaar liggen. Toch hoop ik dat de twee ooit weer bijelkaar komen, omdat die twee gewoon meant to be zijn. Maar als ze dan weer bijelkaar komen, dan wil ik wel dat ze écht voorgoed bijelkaar blijven. Dat lijkt in GTST namelijk onmogelijk te zijn, omdat die twee altijd na twee jaar weer uitelkaar worden gehaald. Erg jammer, want Janine is de enige vrouw die echt bij Ludo hoort. Voor de rest zou ik het wel leuk vinden als Lucas weereens terug zou keren uit de States. Laat hem maar dat homoseksuele personage worden waar de kijker al maanden op zit te wachten, wat natuurlijk weer zorgt voor een hoop conflicten tussen Janine en Ludo, die een homoseksueel in de familie natuurlijk helemaal niet ziet zitten. En leuke scènes tussen Janine en haar kinderen zijn natuurlijk nooit mis.
|
|
|
Post by fosenlorena4ever on Feb 17, 2008 6:28:31 GMT -5
Janine is naast Dian mijn tweede favoriete actrice uit de soap!
Haar personage is gewoon fantastisch, en ook haar verhaallijn vind ik leuk om te volgen!
|
|
Nona
Junior Member
|
Post by Nona on Feb 24, 2008 8:54:55 GMT -5
Janine wordt erg naar de achtergrond gedrukt nu ze geen baan meer heeft. Dat is wel jammer. Maar we weten dat het een topactrice is dus als er weer een kans is voor een verhaallijn, zal dat wel weer top worden.
De combinatie Dian/Janine vind ik erg leuk. Daar was ik wel verbaasd over aangezien ik nooit echt over een combinatie van die twee heb nagedacht. Maar ze zijn zeker niet slecht samen. Alleen dat eeuwige getreiter van Janine tegen Ludo ben ik wel even zat.
|
|
|
Post by xGTSTfan on Feb 24, 2008 13:11:05 GMT -5
Ik vind dit echt zo`n heerlijk personage. Ik vind Caroline de Bruijn echt een geweldige mooie vrouw en ook haar acteerprestaties vind ik uitmuntend goed. Wat mij betreft is Caroline de Bruijn met verre voorsprong de leukste, mooiste én beste actrice van de show. Vergeleken met vroeger is Janine er ook zeker weten op vooruit gegaan. Ze ziet er veel mooier uit en ook haar verhaallijnen zijn veel boeiender dan vroeger. In de jaren negentig was ze altijd maar een beetje 'de vrouw van' en 'de beste vriendin van'. Nu heeft ze regelmatig zélf een verhaallijn, en dat kan ik erg waarderen. Alleen het is een beetje jammer dat Janine totaal geen band heeft met Nina Sanders. Ze zien elkaar bijna nooit? Nina is natuurlijk echt een vaderkindje, daarom lijkt het me een goed idee om Lucas terug te laten keren en hem juist een echt moederskindje te maken.
|
|