|
Post by Redactie on Jan 27, 2008 5:33:20 GMT -5
Dit topic gaat uitsluitend over Marly van der Velden en haar alterego Nina Sanders.Naam: Nina Sanders. Actrice: Marly van der Velden. GTST-periode: Juni 2005 t/m heden. Karaktereigenschappen: Verwend, iethingy koppig en af en toe erg pregnant dogy. Ouders: Ludo Sanders en Janine Elschot. Grootvader: Maximiliaan Sanders. OVERLEDENHalfzusje: Amy Kortenaer. Halfbroer: Nick Sanders en Lucas Sanders. Ooms: Stefano Sanders en Marcus Sanders. Nichtje: Kimberley Sanders. Vrienden: Noud Mulder en Vicky Pouw. Huidige liefde:Milan Alberts. Ex-liefdes: Morris Fischer, Noud Mulder en Fos Fischer. Beroep: Eigenaar Tasjesdief. Vorige beroepen: Scholiere.
|
|
Nona
Junior Member
|
Post by Nona on Jan 27, 2008 11:47:40 GMT -5
Dit is nou een goed voorbeeld van een jongere die zo gerekend kan worden tot het meubilair van GTST. Zij hoort echt bij de cast. Ze is gewoon ontzettend goed gecast.
Nina Sanders is eigenlijk altijd een leuk personage. Marly van der Velden is een erg goede actrice en het personage verveeld nooit, ook al zijn de verhaallijntjes meestal niet echt spectaculair. Daarom wacht ik daar stiekem toch wel een beetje op. Een enorme verhaallijn met veel buitenopnames voor haar. Ik ben gewoon heel benieuwd hoe ze dan presteert.
Verder vond ik Morris eerlijk gezegd beter bij Nina passen dan Milan. Milan is niet echt het type voor zo'n wisselvallig en druk meisje. Althans, als we het over Milan (Robin Zijlstra) hebben. Wouter de Jong had waarschijnlijk wel een uitstekende combinatie geweest met Nina.
|
|
|
Post by xGTSTfan on Jan 27, 2008 12:42:27 GMT -5
De familie Sanders is echt perfect gecast. In het begin vond ik Marly van der Velden helemaal niets, omdat het gewoon ontzettend ongeloofwaardig overkwam dat een 15-jarige mensen chanteert (zoals Isabella destijds). Sinds ze bevriend werd met Florien vind ik haar helemaal leuk. Momenteel behoort Nina nog steeds tot één van mijn favoriete personages. De combinatie Nina en Morris vond ik echt helemaal niets, omdat ik Joris Putman gewoon echt niet kon uitstaan. Ik ben dan ook blij dat er einde aan hun knipperlichtrelatie is gekomen en dat Nina momenteel iets met Milan heeft. Ookal moet ik eerlijk zeggen dat Wouter en Marly mij veel leuker had geleken dan Robin en Marly.. Voor de rest is Marly één van de weinige echte aanwinsten die de afgelopen jaren zijn of haar entree heeft gemaakt. Ik hoop nog lang van Nina te mogen genieten. Wat mij betreft is Marly van der Velden echt tot het GTST-meubilair gaan horen.
|
|
boer
New Member
|
Post by boer on Jan 30, 2008 1:28:53 GMT -5
Ik vind Marly werkelijk prachtig spelen. Warrig, rommelig, gehaast een ontzettend goeie expressie in het gezicht en lichaamstaal. Bovendien is ze bijna de enige waar je om kan lachen. Als zij in een aflevering is gebeurd er iets. Hoe dom de schrijvers haar soms ook laten praten, uit haar mond klinkt het lollig of aannemelijk. Eigenlijk is ze te weinig in de serie en zou ze in meer verhaallijnen moeten zitten. Maar ja, je kan niet alles hebben. Ga zo door Marly.
|
|
|
Post by xGTSTfan on Feb 15, 2008 8:27:23 GMT -5
Wat mij betreft mag Nina wel weer eens een échte boeiende verhaallijn krijgen in plaats van altijd dat muggengezift met Milan Alberts. Ik hoop dat ze Marly van der Velden en enkele andere acteurs een keer naar het buitenland sturen, zodat we weer eens kunnen gaan genieten van opnames op locatie. Volgens mij komt Marly dan helemaal tot haar recht!
|
|
|
Post by fosenlorena4ever on Feb 17, 2008 6:30:08 GMT -5
Nina vind ik een fantastisch personage en samen met Fos mijn favoriete tiener in de soap!
Zij en Milan hebben totaal geen chemie met elkaar, en ik hoop dan ook dat Skip iets zal beginnen met Nina, want die zijn zoveel beter dan Nina en Milan!
|
|
Nona
Junior Member
|
Post by Nona on Feb 24, 2008 8:59:55 GMT -5
Milan en Nina is inderdaad echt een slecht stelletje. Nooit goed geweest ook. Het zou erg leuk zijn als ze Nina inderdaad een BO gaven. In het Archeon was ze ook helemaal top.
Marly van der Velden is een fantastische actrice, maar heeft alleen nog niet veel geluk gehad met haar verhaallijnen.
|
|
|
Post by xGTSTfan on Feb 24, 2008 13:13:16 GMT -5
En waar is Tasjesdief gebleven? Daar hoor je ook helemaal niks meer van. Ik baal er echt van dat ze Nina zo snel volwassen hebben laten worden. Ze hadden haar gewoon nog een jaar op de middelbare school moeten laten, zodat ze een betere band zou krijgen met zowel Noud als Vicky. Nu heeft ze eigenlijk helemaal geen vrienden. Ik vind haar in combinatie met Ruud erg leuk, dat zouden de schrijvers beter uit kunnen werken. Chemie tussen Liza en Marly heb ik nog niet kunnen ontdekken, ookal schijnen ze in reallife wel erg goed bevriend te zijn.
|
|