|
Post by Redactie on Jan 26, 2008 17:37:12 GMT -5
Dit topic gaat uitsluitend over Charlotte Besijn en haar alterego Barbara Fischer.Naam: Barbara Fischer GTST-periode:April 1999 t/m heden Beroep: Directrice Alberts en Fischer. Karaktereigenschappen: Zorgzaam, een échte moeder, houdt veel van haar vrienden en vecht voor haar idealen. Moeder: Charlotte Fischer. OVERLEDENBroer: Bas Fischer. Zus: Valerie Fischer. OVERLEDENZoon: Morris Fischer en Jonas Alberts. OVERLEDENPleegdochter: Charlie Fischer. Kleinzoon: Valentijn Sanders. Neefje: Fos Fischer. Nichtjes: Florien Fischer en Fay Fischer. Vrienden: Janine Elschot, Laura Selmhorst en Jef Alberts. Huidige liefde: Robert Alberts. Ex-liefdes: David Thornton, Jef Alberts, Remco Alberts, Wout Zevenaar en Ludo Sanders.
|
|
|
Post by xGTSTfan on Jan 27, 2008 11:33:59 GMT -5
Charlotte is een zeer kundig actrice, die zeker ook mooie verhaallijnen heeft gehad. Ik was alleen niet te spreken over de lijn omtrent Barbara`s borstkanker. Regelmatig werden er harde grappen gemaakt, zag je wel erg goed dat Barbara niet écht kaal was en ook het vluchtgedrag van Robert lag wel erg voor de hand. Een beetje cliché allemaal. Het had van mij allemaal veel dramatischer geworden, met eventueel scènes waarin Barbara afscheid neemt van haar familie. Charlotte Besijn is een kei in het spelen van emotionele scènes, dus dat was helemaal goed gekomen. De opzet van deze verhaallijn was oké, alleen de uitwerking viel ontzettend tegen. Het enige positieve van de exit van Wilbert Gieske is dat Barbara en Jef nu eindelijk weer herenigd kunnen worden. Die twee horen gewoon bijelkaar. Ik vond het destijds ontzettend jammer dat zij uitelkaar werden gehaald en ik hoop dan ook van harte dat Jef en Barbara binnenkort weer herenigd zullen worden. Buiten dat baal ik ook echt van de make-over van huize Fischer. Eerst was het echt een warm en sfeervol decor, nu is het naar mijn mening veel te hip. Ik vind het ook helemaal niet passen bij Barbara. Erg jammer, want het was één van de betere decors van de show.
|
|
|
Post by fosenlorena4ever on Feb 17, 2008 6:31:15 GMT -5
Barbara vind ik een goed personage en het word goed gespeeld door Charlotte! Mag zeker van mij nog een aantal jaren doorgaan met GTST!
|
|
Nona
Junior Member
|
Post by Nona on Feb 24, 2008 9:08:36 GMT -5
Ik ben bang dat Barbara en Jef niet herenigd gaan worden. Ze passen inderdaad wel helemaal perfect bij elkaar. Ik hoop dat dit ooit nog wel gaat gebeuren, maar in de komende maanden denk ik niet dat ze hier naartoe gaan werken.
Barbara en Robert vind ik geen goede combinatie, maar ook niet echt een slechte combinatie. Misschien als Jef niet bestond, dat ik dan vond dat Robert en Barbara het leukste stel zijn.
|
|
|
Post by xGTSTfan on Feb 24, 2008 13:15:49 GMT -5
Die verhaallijn omtrent de borstkanker vond ik - achteraf gezien - trouwens heel erg slecht uitgewerkt. Dat had toch veel dramatischer gekund? Had Barbara in de zomercliffhanger op een sterfbed laten liggen met o.a Charlie en Florien omzich heen... Florien in dubio met haar gevoel: moet ze voor haarzelf kiezen en dus naar Miami gaan of toch bij haar tante blijven? Ze hadden hier zo`n ontzettend mooie en emotionele verhaallijn van kunnen maken, maar dat hebben ze niet gedaan en daar baal ik echt van. Hilde de Mildt zette deze verhaallijn veel mooier neer. Toch vind ik zowel Barbara als Charlotte Besijn nog steeds helemaal oké!
|
|