|
Post by Redactie on Jan 26, 2008 17:27:23 GMT -5
Dit topic gaat uitsluitend over het leven van zowel Wilbert Gieske als zijn alterego Robert Alberts.Naam: Robert Alberts. Acteur: Wilbert Gieske. GTST-periode: Oktober 1990 t/m heden. Karaktereigenschappen: Gevoelig voor verslavingen, bevlogen en koppig. Ouders: Geert Alberts en Marie Alberts. OVERLEDENBroer: Jef Alberts. Zoons: Milan Alberts, Sil Alberts en Dennis Alberts. Neven: Remco Alberts en John Alberts. OVERLEDENKleinzoon: Noud Mulder. Nicht: Dian Alberts. Adoptiezoon: Julian Verduijn en Arnie Alberts. OVERLEDENVrienden: Laura Selmhorst en Janine Elschot. Huidige liefde: Barbara Fischer. Ex-liefdes: Hanneke Mus, Stefanie van der Kreeft, Laura Selmhorst, Linda Dekker, Mira Brandts Buijs, Bowien Galema, Mathilde Carillo, Meike Griffioen, Cynthia de Vries en Valerie Fischer. Beroep: directeur Alberts en Fischer. Vorige beroepen: reclameman bij Stenders, directeur van Alberts & Alberts en mede-eigenaar van de Garage.
|
|
|
Post by xGTSTfan on Jan 27, 2008 10:09:25 GMT -5
Oh man, wat ga ik dit personage missen. Robert was voor mij na al die jaren nog steeds één van mijn favoriete personages. Zonder Wilbert Gieske geen Goede tijden Slechte tijden. Ik ben benieuwd hoe de schrijvers de plotselinge exit van Gieske gaan verwerken in de serie. Eerst was hij nog stapelverliefd op Barbara en wou hij zelfs met haar trouwen, en nu zou hij ineens verliefd zijn geworden op een Japanse geisha? Lekker geloofwaardig. Bovendien vind ik het ook helemaal niets voor Robert om zijn familie plotseling in de steek te laten. Nee, ik ben écht heel erg nieuwsgierig hoe de schrijvers dit aan de fans willen gaan verkopen. Persoonlijk hoop ik dat Reinot Oerlemans (Arnie) nog één keer terugkeert en zijn ouders komt ophalen. Wilbert, Jette en Reinout waren gewoon echt GTST samen. Het mooiste zou zijn als ze ook als gezin weer uit de serie zouden vertrekken, ookal ben ik bang dat dit niet gaat gebeuren. Het allermooiste zou natuurlijk zijn als Wilbert besluit om toch te blijven..
|
|
Nona
Junior Member
|
Post by Nona on Jan 27, 2008 11:42:20 GMT -5
Ik heb zeker meegedaan aan de online petitie voor deze acteur. Wat vreselijk jammer dat hij weggaat. We kunnen Robert Alberts simpelweg niet missen in Goede Tijden, Slechte Tijden.
Wilbert Gieske ís GTST. Zonder hem valt eigenlijk alles uit elkaar. Ik mis hem nu al vreselijk, maar permanent zonder Robert zou helemaal verschrikkelijk zijn.
Toch begrijp ik ergens Wilbert wel. Zijn verhaallijnen waren nou niet bepaald om over naar huis te schrijven. Verder werd hij tegenwoordig alleen maar neergezet door de soapschrijvertjes als een grote zeurpiet (denk aan de manier waarop hij Milan en Dennis behandeld). Ze zouden hem beter aan Laura kunnen koppelen. Hét GTSTkoppel weer samen. Dat zou echt prachtig zijn. Ik denk dat er meerdere fans van het eerste uur zijn die dit super vinden.
|
|
|
Post by xGTSTfan on Feb 15, 2008 8:28:58 GMT -5
Volgens de spoilers gaat hij emigreren naar Tokyo en wilt hij Barbara meenemen. Lekker geloofwaardig dat Robert op zijn oude dag zijn aanstaande vrouw, vrienden en drie zoons van de één op de andere dag achterlaat.
|
|
|
Post by fosenlorena4ever on Feb 17, 2008 6:32:22 GMT -5
Robert heb ik nooit echt gezien in de soap (ik ben beginnen kijken op de dag waarop hij wegging) dus echt missen ga ik hem niet doen! Maar ik kan wel begrijpen dat de echte fans het moeilijk vinden zonder Robert, want in mijn favoriete serie Home & Awa y gaat er ook een personage weg die er al van het begin in zit, en die ga ik ongelovelijk hard missen!
|
|
Nona
Junior Member
|
Post by Nona on Feb 24, 2008 9:14:55 GMT -5
Zonde van Robert's vertrek. Maar ik mis hem momenteel ook niet echt in de serie. Dat komt voornamelijk omdat ze hem geen leuke verhaallijnen geven. Stel dat ze hem aan Laura koppelen zou ik hem misschien wel helemaal leuk gevonden hebben op dit moment.
Emigreren lijkt me echt een rare optie. Dat komt heel raar op me over. Waarom laat je Meerdijk ineens achter je? En daarbij ook heel je familie en al?
Wel zou het leuk zijn als hij Fos meenam. Dan zijn we die tenminste kwijt. Alhoewel ik een afscheid van Robert en Fos samen ook weer niet leuk vind..
|
|
|
Post by xGTSTfan on Feb 24, 2008 13:18:24 GMT -5
Het personage Robert Alberts mis je als kijker zijnde - door de slechte verhaallijnen - inderdaad niet echt, maar ik bedoelde ook meer dat je Robert gaat missen als een soort 'meubilairstuk'. Het lijkt nu niet meer compleet vind ik, net alsof er een puzzelstukje ontbreekt. Chapeau voor de schrijvers die zo`n kundige acteur als Wilbert Gieske na 18 jaar hebben weten weg te jagen. Ik hoop dat er nog meer kijkers gaan afhaken na zijn vertrek, zodat ze eens gaan beseffen waar ze mee bezig zijn met exits van zowel Robert als Dian.
|
|