|
Post by Redactie on Jan 31, 2008 9:56:19 GMT -5
Dit topic gaat uitsluitend over Erik de Vogel en zijn alterego Ludo Sanders.Naam: Ludovic Sanders. Acteur: Erik de Vogel. GTST-periode: November 1995 t/m heden. Karaktereigenschappen: Dol op zijn familie, charmant, eigenzinnig, een charmeur en een keiharde zakenman die voor niemand terugdeinst. Vader: Maximiliaan Sanders. OVERLEDENBroer: Marcus Sanders. Halfbroer: Stefano Sanders. Neefje: Lucas Sanders. Nichtje: Kimberley Sanders. Kleinzoon: Valentijn Sanders. Dochter: Nina Sanders. Vrienden: Geen. Huidige liefde: Janine Elschot. Ex-liefdes: Dian Alberts, Jessica Harmsen, Bowien Galema, Cleo de Wolf, Meike Griffioen, Roxy Belinfante, Isabella Kortenaer, Barbara Fischer en Valerie Fischer. Beroep: Eigenaar van Sanders INC. Vorige beroepen: Bemiddelaar van de bank, eigenaar van Houten International, eigenaar Sanders Art Consultancy, Lijsttrekker ADP en eigenaar Apollo BV.
|
|
|
Post by xGTSTfan on Jan 31, 2008 10:07:59 GMT -5
Een ontzettend goede acteur, die zeker weten tot het échte GTST-meubilair behoort. Hij is door de jaren heen echt een icoon geworden. Ik ken echter weinig personages die zo zijn uitgemolken als Ludo Sanders. Iedere keer weer wordt de verhaallijn omtrent macht en geld herhaald. Ik ken geen één verhaallijn die zo vaak gerecycled is als deze. En ook iedere keer zweert hij zijn vijand alles af te pakken, wat vaak ook lukt. Denk maar aan Martine Hafkamp en Roxy Belinfante. Nu ook weer die strijd met Jack, Dian en Janine... hoe ontzettend niet-origineel wil je zijn als scriptschrijver zijnde? Verzin eens een keer iets nieuws, man. Ze hadden Ludo en Janine gewoon nooit uitelkaar moeten halen, maar Lucas terug laten keren als een homoseksueel personage. Ludo is het hier natuurlijk helemaal niet mee eens en doet er dan ook alles aan om zijn kleinzoon weer te 'bekeren'. De moralistische Janine is het hier natuurlijk helemaal niet mee eens, wat uiteraard weer zorgt voor een hoop conflicten en nog belangrijker: een hoop mooie scènes. Het is toch veel mooier (en realistischer) om op deze manier een wig te drijven tussen twee liefhebbende ouders, dan door één of andere vage verhaallijn waarin Ludo zijn eeuwige rivaal Robert Alberts natriumchloride toedient via een infuus?
|
|
|
Post by fosenlorena4ever on Feb 17, 2008 5:02:04 GMT -5
Ludo vind ik echt een irritant personage! Het lijkt wel alsof hij de hele wereld naar zijn hand kan zetten, en ik vind het echt niet geloofwaardig!
Wanneer er iemand tegen zijn schenen stampt, belt hij naar iemand om informatie te krijgen over zijn nieuwe vijand, en hij wint toch altijd.
Ik kijk nog maar 3 maanden naar GTST, maar toch ben ik dat hele verhaaltje van Ludo al beu!
Wat ik wel leuk zou vinden is dat Janine en Ludo weer samenkomen, en dat Ludo misschien ietsje milder gaat worden, en dat ze stoppen met de macht van Ludo alsmaar uit te breiden!
|
|
Nona
Junior Member
|
Post by Nona on Feb 24, 2008 7:19:41 GMT -5
Ludo en Janine zijn altijd hét koppel van de serie geweest. Maar er was altijd wel wat mis met die twee. Qua karakter past Janine namelijk totaal niet bij Ludo. Daar is ze veel te lief voor. Maar de chemie die tussen die personages is en ook tussen de acteurs is natuurlijk niet te negeren. Ludo die compleet veranderd als hij met Janine is. Dat is heel mooi om te zien.
Maar je houdt toch op een gegeven moment dat het saai wordt om Ludo en Janine alsmaar samen te zien. De mooiste momenten zijn als Ludo en Janine weer bij elkaar komen. Maarja, ze kunnen natuurlijk niet eeuwig uit elkaar gaan en weer wat krijgen.
Het leukste zou zijn als Janine zich net als vroeger helemaal liet meeslepen door Ludo en dat ze trouwen en eindelijk een veel langere poos bij elkaar blijven.. Maarja, ik ben bang dat we dat niet echt meer gaan zien gebeuren.
|
|
|
Post by xGTSTfan on Feb 24, 2008 7:31:10 GMT -5
Dat is niet helemaal waar. In 2000 was de vete tussen Janine en Ludo vele malen heviger. Janine trouwde zelfs met Stefano om Ludo een hak te zetten, ze huurde Cleo de Wolf in om Ludo te drogeren en Janine heeft talloze acties ondernomen om hem het leven zuur te maken. En toch kwamen ze vijf jaar later, ondanks alles wat er gebeurd was, weer bijelkaar. Dat is juist zo leuk aan Ludo en Janine. Ze hebben inderdaad ontzettend veel chemie samen, maar van mij hoeven ze niet meer bijelkaar te komen. Het zou natuurlijk ontzettend leuk zijn, maar ze gaan na een paar maanden dan toch weer uitelkaar. Het moraltische gedrag van Janine zal altijd tussen hun in blijven staan. Neemt niet weg dat Janine de enige juiste vrouw voor Ludo Sanders is. Geen één andere vrouw paste bij hem. Vooral de combinatie Ludo-Isabella sloeg werkelijk allés.
|
|
|
Post by peggyseits on Feb 27, 2008 5:57:51 GMT -5
Ehm ik mis in zijn personalia zijn zoon (nick sanders)
|
|