|
Post by Redactie on Jan 27, 2008 5:00:15 GMT -5
Dit topic gaat uitsluitend over Robin Zijlstra en zijn alterego Milan Alberts.Naam: Milan Alberts. Acteur: Robin Zijlstra. GTST-periode: April 2007 t/m heden. Karaktereigenschappen: Eigenzinnig, houdt van het maken van muziek, enthousiast en iethingy koppig. Ouders: Robert Alberts en Hanneke Mus. Adoptiemoeder: Marjan Verhagen. Grootouders: Geert Alberts en Marie Alberts. OVERLEDENTweelingzus:Daantje Mus. Halfbroer: Dennis Alberts en Sil Alberts. Halfzusje: Lotje Alberts. OVERLEDENVrienden: Sjors Langeveld en Charlie Fischer. Huidige liefde: Nina Sanders. Ex-liefdes: Yasmin Fuentes, Charlie Fischer, Sjors Langeveld, Tracey Gould en Florien Fischer. Beroep: DJ in de Teluma. Vorige beroepen: Klusjesman.
|
|
Nona
Junior Member
|
Post by Nona on Jan 27, 2008 12:15:04 GMT -5
Wat ontzettend jammer dat ze het personage Milan Alberts hebben gerecast. Wat mij betreft hadden ze Wouter de Jong terug mogen vragen. Dat was toendertijd echt mijn grote idool. Samen met Bas Muijs. Wouter de Jong had ook stukke beter met Marly van der Velden gematcht.
Toch vind ik Milan niet bijster slecht. Hij krijgt momenteel het voordeel van de twijfel. Jammer is dat het personage nu echt helemaal niks voorstelt. Het heeft geen verhaallijn en zit er maar een beetje bij. Geef hem wat te doen, schrijvers!
|
|
|
Post by xGTSTfan on Jan 27, 2008 12:46:52 GMT -5
Ik denk dat ze Wouter de Jong ook wel terug hebben gevraagd, maar dat hij geen zin meer had om terug te keren. In ieder geval snap ik echt niet waarom Milan persé terug moest keren. Wat heeft hij nou toegevoegd aan de show, de afgelopen maanden? Echt helemaal niets. Nada. Voor de rest weet ik niet echt wat ik van Milan moet vinden. Ik irriteer me niet echt aan hem, maar ik vind het ook geen leuk personage ofzo. Ik zou er in ieder geval geen problemen mee hebben als hij zou opstappen. Persoonlijk denk ik dat Robin het over een paar maanden wel weer voor gezien houdt, ik denk dat muziek maken meer zijn ding is en dat hij GTST alleen maar gebruikt als opstapje. Tot slot vind ik ook dat ze Milan na al die jaren weleens een serieuze baan mogen geven. Dat DJ-gebeuren vind ik echt helemaal nergens opslaan.
|
|
|
Post by Saskia on Jan 29, 2008 8:06:53 GMT -5
De combinatie Wouter de Jong - Milan, vond ik geweldig. De combinatie Robin Zijlstra - Milan, vind ik 10 keer niets. Zijn acteerwerk is duidelijk minder dan dat van de meeste andere castleden, wat mij ook heel erg opvalt doordat hij vaak naast Marly van der Velden staat. Daarbij voegt het personage inderdaad ook niets toe, dus ik vind het een slechte comeback.
Maar ik had gelezen dat Wouter de Jong niet eens op de hoogte was gebracht van de recasting en dat hij dit spijtig vond. Dus mocht Robin vertrekken, misschien dat Wouter dan alsnog terugkeert?
|
|
|
Post by xGTSTfan on Feb 1, 2008 15:39:17 GMT -5
Kunnen ze hem niet inruilen voor Skip? Volgens mij wilt Robin veel liever de muziekwereld in en bovendien kunnen de fans van de show hem missen als kiespijn. Ik vind het wel een goede deal. Wie stemt er voor? Voor de rest moet ik eerlijk bekennen dat ik Milan wel heel erg oké vond in de scènes van afgelopen week met Noud en Vicky. Ookal zou Wouter de Jong nooit zo gereageerd hebben. Dat was altijd zo`n botterik, en dan vooral tegen zijn vader Robert. Eigenlijk wel gek dat de schrijvers niet verder hebben geborduurd op dat eeuwige conflict tussen vader en zoon. Maar goed, ik zit er niet mee... ik werd altijd helemaal gék van die negatieve houding van Milan ten opzichte van Robert.
|
|
|
Post by fosenlorena4ever on Feb 17, 2008 5:04:46 GMT -5
Milan vind ik niet zo'n geweldig personage, het enige wat hij doet is DJ'n en er maar een beetje bijlopen als het vriendje van Nina, dat terwijl hij en Nina totaal geen chemie hebben met elkaar!
Misschien als Wouter De Jong terugkomt (ik hoor van iedereen dat hij geweldig was als Milan) dat ik Milan wat beter zou waarderen, maar dan moet hij wel eens een zinnige verhaallijn krijgen!
|
|
Nona
Junior Member
|
Post by Nona on Feb 24, 2008 7:29:37 GMT -5
Milan inruilen voor Skip had inderdaad een goede optie geweest. Nog beter zou zijn als Robin Zijlstra vertrekt en Wouter de Jong terugkomt. Niks tegen Robin, maar Wouter was gewoon een overtuigelijkere Milan. Het was destijds echt één van mijn favoriete personages, maar tegenwoordig zit Milan op de grens van 'hij mag wel uit de serie worden geschreven'.
|
|
|
Post by xGTSTfan on Feb 24, 2008 7:35:05 GMT -5
Ze hadden gewoon moeten wachten todat Wouter de Jong klaar is met de toneelschool. Hij zou toch in 2008 klaar zijn? Volgens mij is hij rond september klaar ofzo en zou hij dus in seizoen 19 terug kunnen keren als Milan Alberts. Toch denk ik dat de schrijvers het niet aandurven om Wouter weer de rol van Milan te laten spelen. Het zou simpelweg te ongeloofwaardig zijn, aangezien de show momenteel al ontzettend veel kritiek krijgt qua geloofwaardigheid. Toch hebben ze het destijds wel gedaan met de rol van Dian. Voor de rest vind ik Milan beter bij Sjors passen dan bij Nina, denk ik. Ookal hebben Wouter en Marly denk ook wel ontzettend veel chemistry.
|
|