|
Post by Redactie on Jan 27, 2008 5:06:09 GMT -5
Dit topic gaat uitsluitend over Gigi Ravelli en haar alterego Lorena Gonzalez.Naam: Lorena Gonzalez. Actrice: Gigi Ravelli. GTST-periode: April 2007 t/m heden. Karaktereigenschappen: Intelligent, gaat over lijken, geraffineerd, heeft hard geld nodig en een harde tante. Moeder: Rosa Gonzalez. Vrienden: Dian Alberts. Huidige liefde: Géén. Ex-liefdes: Gilbert en Nick Sanders. Beroep: Fotografe voor de NOW. Vorige beroepen: Personal-assisent van Dian Alberts.
|
|
|
Post by xGTSTfan on Jan 27, 2008 10:04:36 GMT -5
Wat een vreselijk personage vind ik dit. Ik heb werkelijk helemaal niéts met Lorena Gonzalez. Ook de acteerprestaties van Gigi Ravelli zijn om te huilen zo slecht. Wat mij betreft mag Lorena weer snel van het toneel verdwijnen. Tussen haar en Christophe Haddad was totaal geen chemie en ik ben de schrijvers dan ook dankbaar dat ze die twee uitelkaar hebben gehaald. Ook de combinatie met Fos vind ik maar niets. Zul je zien dat Lorena uiteindelijk toch verliefd wordt op Fos en die twee een setje worden. Dat zou pas echt een drama zijn: zowel Fos als Lorena behoren wat mij betreft tot het trash van de serie. Ik ben helemaal klaar met haar. Volgens mij zijn er geen fans van de show die haar leuk vinden. Kortom: Lorena is klaar voor een enkeltje Zuid-Amerika!
|
|
Nona
Junior Member
|
Post by Nona on Jan 27, 2008 11:27:22 GMT -5
Ik ben het daar helemaal mee eens. Wat een vreselijk personage. Ik heb me ook doodgelachen toen die scène tussen Fos en Lorena op televisie was. Die droom van Fos. Wat gigantisch voor lul stonden Jeffrey en Gigi toen.
Wat mij betreft had Gigi Ravelli lekker belspelletjes mogen blijven presenteren. Of misschien haar opleiding communicatie afmaken? Gigi zei zelf in het begin dat ze wou bewijzen dat belspeltrutjes wel wat meer konden dan een beetje slap lullen. Nou Gigi, dat heb je dus niet bewezen. Het personage is echt om te huilen en dan hebben we het nog niet gehad over de acteerprestaties.
Inpakken en wegwezen lijkt me dan ook de enige juiste oplossing.
|
|
|
Post by xGTSTfan on Feb 15, 2008 8:12:30 GMT -5
Die scene`s tussen Lorena en Rosa zijn trouwens ook echt vreselijk. Die twee hebben echt totaal geen chemie samen. Het is haast tenenkrommend om naar te kijken. Ze hadden gewoon nooit de kinderen van Rosa moeten introduceren in de show, ookal zeg ik geen nee tegen een entree van Lorena`s broer. Maar dan wel op voorwaarde dat hij haar mee terugneemt naar Spanje!
|
|
|
Post by fosenlorena4ever on Feb 17, 2008 4:52:28 GMT -5
In tegenstelling tot iedereen hier vind ik Lorena wel een leuk personage. Ik ben niet de beste in het oordelen van acteerprestaties (toch niet als het geen Belgen zijn ), maar het personage op zich vind ik wel heel leuk om te volgen! Ik vind het dan ook zeer spijtig dat iedereen haar haat, van mij mag ze er nog heel lang in blijven, want als zij en Fos ermee stoppen, dan kijk ik niet meer (wat ga ik hier veel commentaar op krijgen!! ).
|
|
Nona
Junior Member
|
Post by Nona on Feb 24, 2008 7:34:49 GMT -5
Haha, inderdaad. Ik begrijp mensen die Fos en Lorena leuk vinden dus echt totaal niet. Ik ga ook niet zeggen dat er nooit goede scènes tussen zitten, want dat is af en toe wel zo. Maar het merendeel van de scènes die Gigi Ravelli speelt zijn gewoon waardeloos. Ik begrijp ook echt niet dat ze het proberen met een belspel-kipje. Die mensen kunnen lullen, maar niet spelen. Dat is bij Lorena ook. Dat kind kan lullen, maar er komt nooit wat zinvols uit haar mond.
De enige reden dat Gigi de serie ingeschreven is, is omdat ze een lekkere kop heeft volgens veel jongens. (Dat vind ik absoluut niet. Mij te barbie-achtig.) En die lekkere kop had het kijkcijferaantal van GTST op moeten krikken. Nou dat is dus mislukt!
|
|
|
Post by xGTSTfan on Feb 24, 2008 7:41:36 GMT -5
Ik denk dat ook Robin Zijlstra met deze reden de serie in is geschreven. Ze worden echt in iedere promo voor GTST naar voren geschoven. Toch denk ik dat een promo waarin Rik, Anita, Laura, Robert en dergelijke voorkomen veel meer kijkers zullen lokken. Ze zijn simpelweg veel populairder bij de kijkers, ookal lijken de schrijvers dat niet helemaal te begrijpen. Het valt me trouwens ook op dat sinds de komst van Lorena, Elly de Graaf (Rosa) veel vaker in beeld komt. Nu valt het ook pas op hoe slecht ze eigenlijk acteert. Wat mij betreft blijft Rosa gewoon lekker op de achtergrond. Daar hoort ze thuis! Toch mag Rosa van mij wel blijven, omdat ze gewoon echt bij het Sanders-meubilair is gaan horen. Lorena daarentegen mag van mij wel moven.
|
|