|
Post by Redactie on Jan 27, 2008 5:09:55 GMT -5
Dit topic gaat uitsluitend over Lieke van Lexmond en haar alterego Charlie Fischer.Naam: Charlotte Fischer. Actrice: Lieke van Lexmond. GTST-periode: Oktober 2003 t/m heden. Karaktereigenschappen: Ondernemend, houdt veel van haar zoontje, iethingy naief en ontzettend chaotisch. Ouders: David Thornton en Valerie Fischer. OVERLEDENAdoptiemoeder: Barbara Fischer. Grootmoeder: Charlotte Fischer. Neefje: Fos Fischer. Nichtjes: Florien Fischer en Fay Fischer. Oom: Bas Fischer. Zoontje: Valentijn Sanders. Vrienden: Dennis Alberts en Anita Dendermonde. Huidige liefde: Jack van Houten. Ex-liefdes: Stefano Sanders, Benjamin Borges, Chris Poelman, Sylvester Koetsier, Job Zonneveld, Sydney Romer, Isabella Kortenaer, Milan Verhagen, Bing Mauricius, Nick Sanders, Alex Veenboer en Dennis Tuinman. Beroep: Medewerkster van Lovetree. Vorige beroepen: Kapster in de Hairstudio, fotomodel en manager van 1753.
|
|
|
Post by xGTSTfan on Jan 27, 2008 9:59:24 GMT -5
Dit personage is echt volledig om zeep geholpen door de schrijvertjes-van-niks. Charlie was ooit een geweldig personage, maar momenteel één van de meest waardeloze karakters die rondloopt in de serie. Eigenlijk is het mis gegaan toen Charlie gescheiden werd van Nick. De combinatie Jack en Charlie is naar mijn mening nooit echt aangeslagen en ook de verhaallijn omtrent de babyverwisseling was om te huilen zo slecht. Ik hoopte dat het weer de goede kant op zou gaan met Charlie, maar sinds dat Lovetree-gebeuren is ze (tot mijn grote spijt) rijp voor een exit. Toch hoop ik dat de schrijvers Charlie weer op het rechte pad weten te krijgen. Ze is al negen jaar een belangrijk karakter in de show en buiten dat is Lieke van Lexmond ook een prima actrice. Ze moet gewoon stoppen met Lovetree en met Jack, dan komt het wel weer goed met haar. Laat Charlie maar gewoon lekker gelukkig zijn met Nick en Valentijn.
|
|
Nona
Junior Member
|
Post by Nona on Jan 27, 2008 12:01:02 GMT -5
Waarschijnlijk krijgen we eerst een rechtzaak als Charlie stopt met Jack. Een rechtzaak om JJ, omdat Jack JJ op zijn naam heeft staan en gehecht is geworden aan het mannetje.
Toch vind ik Jack en Charlie wel iets hebben. Momenteel minder dan in het begin. In het begin was ik zeker voor Jack en Charlie. Tegenwoordig vraag ik me inderdaad ook af of ze niet beter af is bij Nick. Alhoewel ik Nick ook weer leuk vind met Sjors.
Ik hoop nog steeds dat de naam JJ heel snel wordt teruggezet naar Valentijn. Valentijn is naar mijn idee een stuk mooier en past ontzettend goed bij Nick en Charlie. JJ past dan wel weer goed bij Jack en Charlie, maar ik vind het gewoon een vreselijke naam voor een kind.
|
|
|
Post by rodafan on Jan 28, 2008 11:55:49 GMT -5
I vind Charlie nog steeds leuk,al krijgt ze de laatste tijd geen leuke verhaallijnen.Eerst dat met JJ en nu met die lovetreeverhaallijn,maar vind het wel nog steeds leuk dat ze altijd zo enthiouast doet.
|
|
Nona
Junior Member
|
Post by Nona on Jan 29, 2008 7:29:08 GMT -5
Nou, ik vind haar enthousiasme de laatste tijd een beetje overdreven worden. En uitspraken als: 'Ik voel mij een twick!' en 'Dan ben je verkeerd, want dit is je lichaam is een voertuig!' vind ik dus echt niet kunnen bij een personage als Charlie.
|
|
|
Post by Saskia on Jan 29, 2008 8:11:09 GMT -5
Haha, dat vind ik nou wel weer uitspraken voor Charlie Ze was vroeger ook al behoorlijk impulsief en liet zich makkelijk meeslepen, wat je nu ook weer ziet. Charlie en Jack vind ik wel leuk bij elkaar, maar het personage kwam veel meer tot zijn recht toen Charlie en Nick nog bij elkaar waren.
|
|
Nona
Junior Member
|
Post by Nona on Jan 29, 2008 13:02:59 GMT -5
Ja, ik vind Charlie die klasse uitstraalt net als toen bij de familie Sanders veel leuker dan het meisje wat niks doet en veel te impulsief is.
Toen ze bij Nick woonde was ze ook wel impulsief, maar meer op een andere manier. Nu gaat ze naar mijn idee heel snel richting de ordinaire kant.
|
|
|
Post by xGTSTfan on Jan 29, 2008 17:29:49 GMT -5
Ik ben momenteel helemaal klaar met Charlie. Ik kan me ook écht niet voorstellen dat Lieke als actrice zijnde geprikkeld wordt om in de serie te blijven door dit soort onzinnige verhaallijnen.
Charlie had gewoon nooit een kind moeten krijgen. Ze hadden haar gewoon dat jonge, naïeve meisje moeten laten. Achteraf denk ik ook dat ze Lieke niet hadden moesten casten als Charlie. Van Lexmond is een goede actrice, alleen Charlie is door haar rolovername veel te snel volwassen geworden. Ze hadden beter Charlie een jaar de serie uit kunnen schrijven om te gaan revalideren zogenaamd van die carcrash met Robert Albert destijds, want ik denk dat Aukje ontzettend veel spijt heeft gehad van haar exit en niets liever zou willen dan terugkeren naar haar roots. ;D
|
|
Nona
Junior Member
|
Post by Nona on Jan 30, 2008 8:38:57 GMT -5
Daar ben ik het nou weer niet helemaal mee eens. Aukje was een goede Charlie, maar ik vind Lieke beter. Eerlijk gezegd zie ik de actrices in de rol Charlie ook een beetje los van elkaar. Ik bedoel, het lijkt net of Charlie #3 gewoon een heel nieuw personage is in plaats van een rolovername van Aukje van Ginneken. Dat gevoel heb ik altijd gehad.
Aukje was leuk als dat lieve, naïeve huppelmeisje. Dat overal een feestje van kwam maken. Lieke is de impulsieve, overenthousiaste en bezorgde moeder die niet goed weet hoe ze haar leven vlekkeloos moet laten verlopen.
Lieke van Lexmond mag best blijven, maar het is inderdaad jammer dat ze niet in de fase is blijven hangen toen met Nick. Die scènes op het strand met de rolstoel en in Las Vegas toen ze gingen trouwen, dat was echt Charlie zoals ze zou moeten zijn.
Maar waarschijnlijk heeft ook het vertrek van Isabella en Yasmin hieraan meegewerkt dat het dat gewoon niet meer is..
|
|
|
Post by xGTSTfan on Feb 15, 2008 8:15:38 GMT -5
Mwah, ik denk dat het vertrek van Isabella en Yasmine weinig te maken heeft met de verloedering van het personage Charlie Fischer. Ze hadden haar gewoon nooit naar Jack moeten laten gaan, die twee zijn helemaal niet leuk samen. Volgens mij hadden de schrijvers gedacht met Charlie en Jack een heel populair nieuw koppel te creëren, maar volgens mij zijn hun juist momenteel één van de minst populaire koppeltjes. Wat vreselijk om te zien trouwens dat Charlie nu zoveel scene`s heeft met Desi Onderweg. Dit doet nog meer afbreuk aan het gehele personage. Kunnen ze niet verder gaan met dat verhaallijntje omtrent de babyverwisseling? Of zou dat in de zomercliffhanger worden afgehandeld?
|
|
|
Post by fosenlorena4ever on Feb 17, 2008 5:07:19 GMT -5
Charlie vind ik een geweldig personage, maar ze komt niet tot haar recht door het belachelijke Lovetree-verhaaltje!
Lieke vind ik wel een fantastische actrice en ze past goed bij het karakter van Charlie, hopelijk stopt ze rap genoeg met Lovetree en krijgt ze eens een goede verhaallijn, waardoor ze volledig tot haar recht kan komen!
|
|
Nona
Junior Member
|
Post by Nona on Feb 24, 2008 7:41:42 GMT -5
Momenteel heeft Charlie ook echt geen boeiende tegenspelers. Een gepassioneerde lovetree-freak en een kleutermeisje dat smoorverliefd is op Bing. Nee, geef mij maar scènes met Jack, of met Nick, of met Barbara, of desnoods met Sjors.
Toch denk ik dat dat Lovetree gebeuren nog niet klaar is. Er zal vast nog een grote verhaallijn omheen komen, waar Charlie een rol in gaat spelen. Maar voor mij hoeft het niet.
De scènes met Jack, Lorena en Charlie zagen er wel top uit. Ik hoop echt dat ze hiermee het personage Charlie weer een beetje leven in blazen.
|
|
|
Post by xGTSTfan on Feb 24, 2008 7:44:53 GMT -5
Ik zag van de week oude fragmenten van de tijd waarin Lieke nog tegenspeelsters had als Fajah Lourens (Yasmin) en Victoria Koblenko (Isabella) en toen was het echt een veel boeiender personage als nu. Toch vind ik dat Charlie er qua liefdesleven wel op vooruit is gegaan. Nick en Jack passen echt veel beter bij haar als destijds Dennis, Chris Poelman en dergelijke. En ook ik denk dat er nog iets staat te gebeuren met Lovetree. Het zal vast wel een groep criminelen zijn ofzo, waardoor Dorothea en Charlie straks gekidnapt worden. Uiteraard lost Jack van Houten alles weer op. Cliché, cliché..
|
|