|
Post by Redactie on Jan 27, 2008 5:14:34 GMT -5
Dit topic gaat uitsluitend over Ferri Somogyi en zijn alterego Rik de Jong.Naam: Rik de Jong. Acteur: Ferri Somogyi. GTST-periode: Oktober 1995 t/m heden. Karaktereigenschappen: Luisterend oor, kroegtijger en erg op zichzelf. Ouders: Maria de Jong en Bert de Jong. OVERLEDEN Zoon: Job Zonneveld. Dochter: Rikki de Jong. Vrienden: Anita Dendermonde en Bing Mauricius. Huidige liefde: Geen. Ex-liefdes: Nathalie Zonneveld, Hedwig Harmsen, Gladys Bloem, Roos de Jager, Dian Alberts en Anita Dendermonde. Beroep: Barman in de Koning. Vorige beroepen: Hockyer, bokser, bordenwasser en eigenaar van de Koning.
|
|
|
Post by xGTSTfan on Jan 27, 2008 12:50:17 GMT -5
Helemaal leuk dat Rik de Jong weer terug de serie in is geschreven. Het is ook een goede zet om Rik weer achter de bar te zetten in de Koning, ookal zou het nog beter zijn geweest als hij de gehele toko gewoon weer zou overkopen van Jef en Dorothea. Die twee horen daar helemaal niet thuis.
Het is zo ontzettend jammer dat Rik en Anita niet herenigd zijn. Die twee hebben zoveel chemie samen, het is gewoon echt een feestje om naar scènes tussen de Koning en Somogyi te kijken. Ze zijn ontzettend goed opelkaar ingespeeld. Ik hoop dan ook dat die twee in de toekomst weer bijelkaar zullen komen. En dat Job dan ook weer terugkeert, maar dan wel gerecast. Ik vond Daan en Teun allebei echt helemaal niets aan, ookal was de rol zélf wel erg grappig.
Voor de rest is die verhaallijn omtrent het internetdaten typisch weer een verhaallijn die is verzonnen door één van de nieuwe schrijvers. Waardeloos weer, man. Ik hoop dat deze verhaallijn snel is afgelopen en dat de Rik en Anita verhaallijn weer een vervolgje krijgt..
|
|
|
Post by rodafan on Jan 28, 2008 12:00:55 GMT -5
Ik vind het ook te gek dat Rik weer in de serie is en hoop dat hij voor vast blijft.Hij moet idd weer eigenaar van de koning worden.
Dat Rik en Anita niet herhenigd zijn vind ik helemaal niet leukDie 2 hebben echt chemie tussen elkaar.Ik hoop ook dat ze nog bij elkaar komen.Job mag van mij ook terugkeren,maar ik zie liever dat Daan hem dan speelt.
|
|
Nona
Junior Member
|
Post by Nona on Jan 29, 2008 7:34:01 GMT -5
Ik heb Teun Kuilboer eerlijk gezegd ook nooit echt een leuke acteur gevonden. In Zoop, Volle Maan en alle andere series en films waar hij te zien was, speelde hij ook niet erg goed.
Welke Job er dan terug zou komen zou voor mij dus niet echt uitmaken.
Rik is naar mijn idee niet verpest door zijn come-back, maar ook niet verbeterd. Waarschijnlijk hebben we het geluk dat Ferri Somogyi een goede acteur is en voortreffelijk blijft spelen in alle omstandigheden. Rik en Anita samen had helemaal geweldig geweest, maar was misschien te snel na zijn come-back. Ik verwacht dan ook wel dat de schrijvers Rik en Anita bij elkaar brengen.. ooit. Die twee zijn voor elkaar gemaakt en dat weten de schrijvers even goed als wij.
|
|
|
Post by brenda on Jan 31, 2008 13:34:44 GMT -5
Rik krijgt een relatie met Vera, ik ben benieuwd het klinkt wel leuk.
|
|
|
Post by rodafan on Jan 31, 2008 14:59:18 GMT -5
Rik krijgt een relatie met Vera, ik ben benieuwd het klinkt wel leuk. Dat klinkt idd wel leuk.
|
|
|
Post by xGTSTfan on Feb 15, 2008 8:17:49 GMT -5
Ik vind Rik sinds een paar weken echt totaal niet boeiend meer. En dan te bedenken dat hij vroeger één van mijn favoriete personages is. Ze moeten hem gewoon scene`s geven met Sabine Koning (Anita) en de rest van de oude garde, dan komt Ferri Somogyi veel meer tot zijn recht.
Zucht, ik denk met weemoed terug aan de tijd dat Rik en Anita gegijzeld werden door Lisette de Boer in de flatwoning van Helen. Oh man, wat een mooie tijden waren dat. ;D
|
|
|
Post by fosenlorena4ever on Feb 17, 2008 5:08:06 GMT -5
Dat internetdaten vind ik maar niets!
Het personage Rik word totaal verpest door die verhaallijn!
|
|
Nona
Junior Member
|
Post by Nona on Feb 24, 2008 7:45:33 GMT -5
Dat Rik en Vera geen chemie hebben lijkt me meteen duidelijk. Wat komt die Vera dood over. Dat is dus echt geen type voor Rik.
Rik en Anita zou perfect zijn, nu Anita scheidingsplannen gaat krijgen. Je zag Anita in de Koning ook heel de tijd naar Rik gluren. Die twee zijn voor elkaar gemaakt, dat is wel duidelijk en eigenlijk ben ik erg blij dat ze tijdens de bruiloft van Dennis en Anita geen terugkeer naar Rik veroorzaakt hebben. Zo kunnen we nu nog een keer genieten van een mooi moment waarin Rik en Anita weer dichter naar elkaar toe groeien.
|
|
|
Post by xGTSTfan on Feb 24, 2008 7:51:00 GMT -5
Ja, achteraf ben ik ook echt blij dat Anita destijds niet meteen voor Rik koos. Het zou simpelweg veel te snel zijn geweest. Het is veel leuker om te zien dat die twee in fases naar elkaar toe groeien. Toch dacht ik even dat het na hun gesprek in hotel de Rozenboom definitief voorbij zou zijn tussen hen, maar volgens de spoilers bloeit de liefde binnenkort weer op tussen hen.. ;D Voor de rest ben ik ook niet echt te spreken over Vera. Ik zie niet in wat dat personage zou toevoegen aan de serie. Is het trouwens niet eens tijd dat Rik weer de Koning overkoopt van Jef? Dat zou beide personages ten goede komen, aangezien Jef nu echt overkomt als één of ander verpauperd personage. Jef hoort gewoon op kantoor te zitten en Rik in de kroeg. Trouwens wel raar dat GTST ieder decor aanpakt, behalve eetcafé de Koning. Van de ene kant wel lekker nostalgisch, maar wat mij betreft mag het wel eens een beetje vernieuwd worden. Het enige wat de afgelopen 10 jaar veranderd is aan de Koning, is het keukengedeelte. Voor de rest is het nog precies hetzelfde als destijds met Kim, Ché en dergelijke. Ohnee, toen stond er ook nog een biljarttafel en waren er schuifdeuren. Hihi..
|
|