|
Post by Redactie on Jan 27, 2008 5:17:46 GMT -5
Dit topic gaat uitsluitend over Mark van Eeuwen en zijn alterego Jack van Houten.Naam: Jack van Houten. Acteur: Mark van Eeuwen. GTST-periode: Juni 2005 t/m heden. Karaktereigenschappen: Geheimzinnig, weet precies wat hij wil, stoer, vasthoudend en altijd recht door zee. Ouders: Frits van Houten en Trix Gerritse. OVERLEDENHalfzussen: Sjors Langeveld en Wiet Terlake. Grootouders: Herman Hoogendoorn, Klaas van Houten, Petronella van Houten en Augusta van Houten. OVERLEDENOoms: Hans van Houten, Jan-Henk Gerritse en Rien Hoogendoorn. OVERLEDENVrienden: Bing Mauricius en Anita Dendermonde. Huidige liefde: Charlie Fischer. Ex-liefdes: Kate Highens, Sjors Langeveld en Anita Dendermonde. Beroep: undercover agent bij Interpol en eigenaar van de Teluma. Vorige beroepen: commandant.
|
|
Nona
Junior Member
|
Post by Nona on Jan 27, 2008 12:10:52 GMT -5
Samen met Noud en Milan is Jack denk ik wel het idool van Goede Tijden Slechte Tijden. Naar mijn idee is het goed om zulke personages te hebben. Dat trekt kijkers. Wat ik wel minder vind is dat deze personages momenteel echt fungeren als kijkcijfertrekker. Jack heeft totaal geen lijntje en loopt er alleen een beetje bij om jeugdige kijkers te amuseren. Terwijl Jack juist een goed personage is om een complete verhaallijn omheen te maken.
Mark van Eeuwen is een goede acteur, ondanks dat hij eigenlijk alleen maar de stoere maar oh zo foute jongen kan spelen. Die rol zet hij nou eenmaal perfect neer, dus ik snap het wel dat ze het karakter zo houden.
Het is wel jammer dat Jack geen chemie heeft met één van de vrouwelijke personages. Met Sjors heeft hij dat natuurlijk wel, maar dat is zijn zusje. Ik bedoel een liefde voor hem. Met Charlie heeft hij geen chemie. Met Anita evenmin. En met Kate hebben we nooit geweten. Voor de rest zou ik niet weten met wie hij leuk zou klikken..
|
|
|
Post by xGTSTfan on Jan 27, 2008 13:05:49 GMT -5
Jack en Nina zijn de enige twee goede toevoegingen die de cast heeft gekend de afgelopen jaren. Ik vind Mark van Eeuwen een ontzettend goede acteur en ook het personage Jack is erg boeiend.
Ik vind het alleen jammer dat we inderdaad maar één kant zien van Jack. Ik zou ook weleens een andere kant van hem willen zien, de breekbare kant ofzo. Gewoon iets totaal anders dan wat we nu van hem zien.
Voor de rest mogen ze Jack wel weereens een verhaallijn geven, hij hangt er al maanden maar een beetje bij. Ook ik vind dat hij weinig chemie heeft met de andere castleden. Alleen met Inge Schrama inderdaad, maar de combinatie Jack/Charlie bevalt mij totaal niet. Hoog tijd om die twee uitelkaar te halen en een verhaallijn te schrijven omtrent een rechtzaak waarin Jack het opneemt tegen Charlie en Nick wat betreft de voogdij van JJ.
|
|
|
Post by fosenlorena4ever on Feb 17, 2008 5:10:20 GMT -5
Jack vind ik wederom een fantastisch personage, maar hij loopt er inderdaad gewoon maar bij de laatste maanden!
Ook de verhaallijn tussen Jack en Ludo kan me echt niet boeien!
Charlie en Jack passen totaal niet bij elkaar, het enige wat ik ze in de drie maanden dat ik kijk zien doen hebben is discussieren met elkaar over hun verschillen, ik heb ze nog geen een keer gewoon verliefd zien doen!
|
|
Nona
Junior Member
|
Post by Nona on Feb 24, 2008 7:49:53 GMT -5
Jack is inderdaad momenteel nogal vijfde wiel aan de wagen. Dat Jack samen met Lorena Sjors bij Nick weg wil krijgen vind ik niet zo leuk, maar de scènes van maandag zagen er wel weer veelbelovend uit. Ik hoop dat dit Jack een erg mooie en lange verhaallijn op gaat leveren, zodat hij weer een beetje in de schijnwerpers komt te staan.
Ik mis toch wel een beetje de Jack van de Amulet-verhaallijn.
|
|
|
Post by xGTSTfan on Feb 24, 2008 7:53:11 GMT -5
Het valt me echt tegen die verhaallijn van Jack en Ludo zo slecht is uitgewerkt. Het gaat allemaal veel te langzaam. Wat mij betreft mag het allemaal een stuk sneller gaan.. Voor de rest ben ik erg over Jack te spreken. Mark van Eeuwen weet hem voortreffelijk neer te zetten. Toch ben ik bang dat Mark op een gegeven moment meer zal willen dan enkel GTST en de handdoek in de ring gaat gooien. En chemie tussen Lorena en Jack? Die heb ik nog niet gezien hoor, wellicht maandag dan..
|
|