|
Post by Redactie on Jan 27, 2008 5:25:19 GMT -5
Dit topic gaat uitsluitend over Sabine Koning en haar alterego Anita Dendermonde.Naam: Anita Dendermonde. Actrice: Sabine Koning. GTST-periode: Februari 1992 t/m heden Karaktereigenschappen: Heeft echte girlpower, reisluchtig, heeft veel vrienden en houdt erg veel van haar dochtertje. Ouders: Gerard en Petra Dendermonde OVERLEDENTante: Nel de Wolf Nicht: Cleo de Wolf Vrienden: Charlie Fischer en Janine Elschot. Huidige liefde: Dennis Alberts. Ex-liefdes: Mickey Lammers, Remco Alberts, Stan Nijholt, Rutger Bergman, Rik de Jong, Benjamin Borges, Gijs Bentz van den Berg en Jack van Houten. Beroep: Docente Engels op het Lorentzcollege. Vorige beroepen: Serveerster in de Kelder, manager van de Cactus, eigenaar hotel Dendermonde en eigenaar van Scala.
|
|
|
Post by xGTSTfan on Jan 27, 2008 8:21:51 GMT -5
Anita is al jaren één van mijn favoriete personages. Vooral in combinatie met Ferri Somogyi en destijds Guusje Nederhorst kwam het karakter Anita Dendermonde erg goed tot haar recht. Ik vind het dan ook jammer dat Rik en Anita momenteel niet bijelkaar zijn, terwijl het duidelijk is dat die twee nog steeds chemie hebben. Ik hoop dan ook dat de relatie van Dennis en Anita, door de jaloezie van Dennis, op de klippen gaat lopen en dat vervolgens Rik en Anita - na al die jaren - dan eindelijk weer herenigd worden. Van mij mag Job trouwens ook wel weer terugkeren. Maar dan wel gerecast, want zowel Teun Kuilboer als Daan Roelofs vond ik helemaal niets.
|
|
|
Post by fosenlorena4ever on Feb 17, 2008 5:13:26 GMT -5
Toen Anita twijfelde over haar gevoelens voor Rik hoopte ik ongelovelijk hard dat zij en Rik terug zouden samenkomen, ookal heb ik ze vroeger nooit samen gezien (omdat ik nog niet zo heel lang kijk).
Die twee hebben gewoon een fantastische chemie, en je ziet gewoon dat ze bij elkaar passen!
Dennis en Anita vind ik niet echt bij elkaar passen, in tegenstelling tot Rik en Anita vind ik Dennis en Anita totaal geen chemie hebben.
Dus laat Rik en Anita terug samenkomen, en ik ben gelukkig!
|
|
Nona
Junior Member
|
Post by Nona on Feb 24, 2008 7:58:20 GMT -5
Aan de ene kant hoopte ik dat destijds wel, aan de andere kant juist weer niet. Omdat dan de spanning eraf is.
Ik wil absoluut dat ze samenkomen, maar dat hoeft niet persé meteen. Ik vind het juist mooi als ze er echt naartoe gaan werken.
Ik vind Anita ook echt een geweldig personage. Wat ik zo leuk vind is dat Anita de enige is die niet verpest is door een comeback. En waarschijnlijk is dat omdat Sabine zo'n sterk acteerspel heeft. De combinatie Anita en Rikki is ook erg leuk. Amber heeft een bepaalde klik met Sabine en dat zie je heel goed.
Rik, Anita en Rikki en eventueel een nieuwe baby zouden een geweldig gezinnetje vormen. Ontwerp een sfeervol decor en plaats ze daarin zou ik zeggen. Rik is nu ook onderhand wel toe aan een volwassen leven en niet een leven in een studentenhokje.
|
|
|
Post by xGTSTfan on Feb 24, 2008 8:52:01 GMT -5
Maar er gaan geruchten dat Ferri Somogyi weggaat. Dan zou het wel heel erg zonde zijn als Anita opnieuw alleen achterblijft. Dan heb ik liever dat ze nog een paar seizoenen blijft aanmodderen met Dennis, als Rik toch de serie gaat verlaten.
Het mooiste scenario zou natuurlijk zijn als Rik en Anita weer bijelkaar zouden komen én als ze aan het begin van seizoen 19 een tweede kindje zouden mogen verwelkomen.
Hopelijk krijgen ze dan ook een eigen huisje en gaan ze niet boven de Teluma wonen. Ik vind het ook erg jammer dat Rik nu weer boven de Teluma woont. Het is tijd dat ze dat decor gaan verbouwen tot een sfeervolle studentenwoning en daar vier karakters plaatsen die daar de komende seizoenen ook blijven wonen, zodat we weer zo`n net zo`n hechte vriendengroep krijgen als destijds met Roos, Rik en Anita. Nu is het echt een bijelkaar geraapt zooitje.. ;D
|
|