|
Post by Redactie on Jan 27, 2008 5:28:54 GMT -5
Dit topic gaat uitsluitend over Koertjan de Bruijn en zijn alterego Dennis Alberts.Naam: Dennis Alberts Acteur: Koertjan de Bruijn. GTST-periode: Mei 2002 t/m heden. Karaktereigenschappen: Een echt manusje van alles, een vrolijke jongen, oprecht, heeft een hekel aan liegen en lijdt aan geheugenverlies. Ouders: Robert Alberts en Laura Selmhorst. Grootouders: Geert Alberts en Marie Alberts. OVERLEDENHalfbroers: Milan Verhagen en Sil Alberts. Halfzussen: Daantje Mus en Lotje Alberts. OVERLEDENPleegbroer: Julian Verduijn. Oom: Jef Alberts. Neef: Remco Alberts en John Alberts. OVERLEDENNicht: Dian Alberts. Vrienden: Bing Mauricius, Charlie Fischer en Sjors Langeveld. Huidige liefde: Anita Dendermonde. Ex-liefdes: Petra Tuinman, Laura Selmhorst, Daantje Mus, Betty Luijendijk, Pascalle Berings en Charlie Fischer. Beroep: Concierge op het Lorentzcollege. Vorige beroepen: Klusjesman en barman in eetcafé de Koning.
|
|
|
Post by xGTSTfan on Jan 27, 2008 11:38:32 GMT -5
Ik weet nooit zo goed wat ik moet vinden van dit personage. Het zou me totaal niet uitmaken als Koertjan zou besluiten de show te verlaten, maar het is ook weer niet zo dat zijn alterego Dennis me irriteert ofzo. Dennis is (voor mij tenminste) een redelijk neutraal personage.
De acteerprestaties van Koertjan zijn wel oké, alleen ik vind het hele personage Dennis gewoon nergens op slaan. Het begon al met die relatie van Laura, gevolgd door die vreselijke verhaallijn omtrent de Koning en zijn alcoholverslaving. Eigenlijk heeft Dennis alleen maar vervelende verhaallijnen gehad. Bovendien had Dennis nooit de zoon van Robert en Laura mogen zijn. Van de verhaallijn omtrent Arnie hadden ze gewoon vanaf moeten blijven, dat sloeg helemaal nergens op.
Ik hoop in ieder geval dat Dennis binnenkort scheidt van Anita, want die twee passen voor geen meter bijelkaar. Het enige positieve aan Dennis is zijn leuke vader-zoonband met Noud Alberts. Voor de rest vind ik Dennis maar een lulletje rozenwater, hij wordt altijd neergezet als een leeghoofd die eigenlijk helemaal niets kan. Behalve klussen dan. En biertjes tappen in de Koning. ;D
|
|
|
Post by fosenlorena4ever on Feb 17, 2008 5:14:56 GMT -5
Ik vond het wel grappig toen ik hoorde dat Dennis ooit een relatie heeft gehad met zijn moeder (komaan, hoe onrealistisch kan een verhaallijn zijn!!). Net als GTSTfan vind ik Dennis een redelijk neutraal personage die niets toevoegt aan het verhaal. Ik zou het dus totaal niet erg vinden moest Dennis de serie verlaten, dan is Anita tenminste vrij om terug iets te beginnen met Rik .
|
|
Nona
Junior Member
|
Post by Nona on Feb 24, 2008 8:02:46 GMT -5
Dennis is inderdaad echt iemand die er maar bijloopt. Uitgegroeid van hottie in de lift tot zorgzame vader. Een echte familieman en dat vind ik wel erg leuk aan het personage. De gezelligheid die hij brengt, alhoewel dat ze dat wel wat meer kunnen uitvergroten.
Ik weet echt totaal niet wat ik van Dennis moet vinden. Het is niet zo dat ik hem niet leuk vind, maar tot mijn top behoort hij ook niet. Hij hoeft van mij niet weg. Maar hij draagt ook niks bij aan de serie. Behalve dan dat heerlijke cliché gevoel dat je bij hem krijgt.
|
|
|
Post by xGTSTfan on Feb 24, 2008 8:54:19 GMT -5
Je omschrijft echt precies mijn gevoel voor Dennis. Ik vind het echt een goedzak, maar ik vind hem echt totaal niet boeiend. Toch vind ik het wel mooi om te zien dat Koertjan echt chemie heeft gekregen met zijn soapzoon Ruud Feltkamp. Van mij mag Dennis nog even blijven, maar dan wel als een alleenstaande vader.
|
|