|
Post by Redactie on Jan 27, 2008 5:35:54 GMT -5
Dit topic gaat uitsluitend over Jette van der Meij en haar alterego Laura Selmhorst.Naam: Laura Selmhorst. Actrice: Jette van der Meij. GTST-periode: Oktober 1990 t/m heden. Karaktereigenschappen: Iethingy bemoeizuchtig, houdt zielsveel van haar kinderen, heeft erg veel ellende te verduren gehad en staat altijd voor iedereen klaar. Zoons:Sil Alberts en Dennis Alberts. Adoptiezoon: Julian Verduijn en Arnie Alberts. OVERLEDENDochtertje: Lotje Alberts. OVERLEDENVrienden: Barbara Fischer, Dorothea Grantsaan, Jef Alberts en Robert Alberts. Huidige liefde: Geen. Ex-liefdes: Robert Alberts, Daniel Daniel, Stan Nijholt, Tessel van Benthem, Jef Alberts, Philip van Alphen, Victor Donkers, Dennis Tuinman en Guus Tuinman. Beroep: Manager van hotel de Rozenboom. Vorige beroepen: Huisvrouw, jazz-zangeres, advocate, eigenaar datingbureau Catch & Match en medewerkster van Laura`s living.
|
|
|
Post by xGTSTfan on Jan 27, 2008 13:43:15 GMT -5
Ik herriner me nog zo goed die scène waarin Laura aan Guus duidelijk maakt dat Arnie altijd haar zoon zal blijven, ondanks alle leugens die hij haar verteld. Hierin kwam Jette echt helemaal tot haar recht. Echt vakwerk. Ik hou gewoon van die vrouw, echt een actrice naar mijn hart. Ook Laura heb ik jarenlang geweldig gevonden. De afgelopen seizoenen hangt ze er echter maar een beetje bij, waardoor het personage haar glans verloren heeft. Laura is zoveel meer dan enkel de oma van Noud. Het is echt jammer dat Wilbert Gieske de serie gaat verlaten, want ik had gehoopt dat Robert en Laura ooit weer herenigd zouden worden. Ik ben benieuwd wat Jette nu gaat doen, het zou me niks verbazen als zij met Wilbert meegaat. Als ze dan toch allebei gaan, dan wil ik wel dat ze samen met Reinout Oerlemans weggaan. En dan lekker veel flashbacks en natuurlijk de vertrouwde Robert & Laura tune.
|
|
|
Post by fosenlorena4ever on Feb 17, 2008 5:16:12 GMT -5
Laura vind ik een geweldig personage, vind het dus dan ook spijtig dat ze niet meer verhalen krijgt aangeboden! Ze loopt er maar een beetje bij, terwijl ze nog zoveel kunnen doen met haar personage!
|
|
Nona
Junior Member
|
Post by Nona on Feb 24, 2008 8:08:09 GMT -5
Laura is een personage dat echt wat bijdraagt aan de serie, maar de verhaallijnen worden zo gemaakt dat het lijkt alsof ze niks bijdraagt aan de serie.
Waarom laten ze Vicky niet haar adoptiekind worden? Dat zouden ze beide leuk vinden. En zelfs Jette en Liza zouden dat geweldig vinden. De chemie die tussen die twee bestaat is echt ontzettend mooi. Ik kijk er graag naar.
Laura heeft wel met meer personages chemie en dat is het leuke. Ze kunnen met Laura momenteel veel kanten op en ik betreur het dan ook dat ze dat niet doen.
|
|
|
Post by xGTSTfan on Feb 24, 2008 8:57:09 GMT -5
Laura is echt een moordwijf. Jammer dat ze haar destijds gekoppeld hebben aan Cleo de Wolf, waardoor Laura ineens veranderde in een hele andere vrouw. Gelukkig lijken alle kijkers deze verhaallijn weer te zijn vergeten en is Laura weer de warme vrouw van weleer.
- Even tussendoor: die jas die Laura altijd aan heeft, vind ik echt vreselijk lelijk. Het past totaal niet bij Laura! -
Ik ben benieuwd naar de scene waarin Robert Laura voor eens en voor altijd de waarheid vertelt. Volgens mij wordt dit een hele mooie scene, waarbij wellicht ook wel de beruchte Robert & Laura tune zal worden afgespeeld.
|
|