|
Post by Redactie on Jan 27, 2008 4:56:29 GMT -5
Dit topic gaat uitsluitend over Ruud Feltkamp en zijn alterego Noud Alberts.Naam: Arnoud Alberts. Acteur: Ruud Feltkamp. GTST-periode:Juni 2006 t/m heden. Karaktereigenschappen: Een charmeur, loner, een jongen met een klein hartje en eigenzinnig. Ouders: Dennis Alberts en Mirella Mulder. OVERLEDENGrootouders: Robert Alberts en Laura Selmhorst. Ooms: Sil Alberts en Milan Alberts. Vrienden: Fos Fischer en Nina Sanders. Huidige liefde: Vicky Pouw. Ex-liefdes: Florien Fischer, Desi Onderweg en Nina Sanders. Beroep: Bellboy in hotel de Rozenboom. Vorige beroepen: Geen.
|
|
|
Post by xGTSTfan on Jan 27, 2008 9:54:21 GMT -5
Ik vond Noud eerst erg vervelend en hoopte dan ook dat hij gauw weer zou vertrekken. Inmiddels ben ik helemaal bijgedraaid: ik vind zowel Ruud Feltkamp als Noud Alberts helemaal geweldig. Vooral in combinatie met Nina en/of Vicky is hij goed te pruimen. Persoonlijk zou ik het wel leuk vinden als Noud nog een klein zusje krijgt in de toekomst. Ruud is erg leuk met kinderen, en dan vooral in scènes met Amber Brantjes (Rikki). Maar dat gaat hem niet worden voor mij, aangezien ik niet wil dat Anita en Dennis samen een kindje krijgen. Voor de rest mag Noud van mij nog jaren blijven, ik vind hem helemaal leuk.
|
|
|
Post by fosenlorena4ever on Feb 17, 2008 5:17:13 GMT -5
Noud vind ik wel een leuk personage, maar niets meer. Zijn relatie met Vicky vind ik dan weer geweldig omdat die twee zo geweldig goed bij elkaar passen!
|
|
Nona
Junior Member
|
Post by Nona on Feb 24, 2008 8:12:59 GMT -5
Een klein zusje of broertje zou inderdaad wel leuk zijn. Met Sil en Rikki was Noud op zijn best. Een zusje zou het leukste zijn. Jongens zijn altijd leuker met een meisje dan met een jongen. Op de één of andere manier komt dan dat 'bescherm-gevoel' naar boven en dat merkte je tussen Ruud en Amber ook enorm.
Ik heb de hoop dat Anita zwanger raakt van Rik en dat Dennis helemaal gelukkig is en later blijkt dat het niet van hem is. (Ohnee, Sil-herhaling?)
|
|
|
Post by xGTSTfan on Feb 24, 2008 9:25:25 GMT -5
Noud en Vicky zijn echt de 'Will en Gwen' (ATWT) van GTST geworden. Ontzettend leuk om te zien. Die twee personages staan echt als een huis. Als ze Nina nou wat meer bij die twee zouden betrekken, heeft de show echt de ideale jongerengroep bijelkaar gesprokkeld (het acteerdrama genaamd Fos even buiten beschouwing gelaten).
Ze moeten vaker scene`s op het Lorentzcollege doen, zoals van de week die scene`s met meneer Brugman. Dat geeft een veel realistischer beeld van het leven van een middelbare scholier.
|
|
|
Post by wowposter on Nov 4, 2008 3:33:31 GMT -5
|
|