|
Post by Redactie on Jan 27, 2008 5:38:06 GMT -5
Dit topic gaat uitsluitend over Liza Sips en haar alterego Vicky Pouw.Naam: Vicky Pouw Actrice: Liza Sips. GTST-periode: Mei 2007 t/m heden. Karaktereigenschappen: Houdt van zingen, rebels, stoer en vecht voor haar idealen. Moeder: Trudy Pouw Vader: Sam Manuel Vrienden: Nina Sanders. Huidige liefde: Noud Alberts. Ex-liefdes: Fos Fischer. Beroep: Schoonmaakster van hotel de Rozenboom. Vorige beroepen: Geen.
|
|
|
Post by xGTSTfan on Jan 27, 2008 13:53:57 GMT -5
Vicky is gewoon helemaal leuk. Ik mocht haar in het begin totaal niet. De zoveelste puber die even dacht lekker opstandig te gaan doen. Ik moet eerlijk zeggen dat Liza Sips me 100% is meegevallen. Ik vind haar naast Marly, Mark en Ruud één van de betere nieuwkomers. Jammer dat de moeder van Vicky door zo`n waardeloze actrice werd gespeeld. Ik had het wel leuk gevonden om Vicky in een echt gezin te zien opgroeien. Misschien een idee om Laura haar te laten adopteren? Die twee hebben in ieder geval erg veel chemie samen. Tot slot vormt ze ook met Noud een mooi paar. Ik ben benieuwd wie uiteindelijk haar vader blijkt te zijn. GTST-kennende zal dat wel weer Robert ofzo zijn. Haha, dat zou wel erg cliché zijn. Volgens mij heeft die man ondertussen al een heel dozijn aan weggelopen kinderen teruggevonden.
|
|
ann
New Member
|
Post by ann on Jan 28, 2008 7:47:20 GMT -5
Denk je dan dat Sam Manuels haar vader niet is? Ik neem aan dat het niet Robert blijkt te zijn, aangezien die de serie uitgaat.
Ik vind Vicky één van de leukste personages van de serie. Vooral met Noud is ze heel erg leuk, echt een super leuk stel! En ze heeft inderdaad ook veel chemie met Laura!
|
|
|
Post by xGTSTfan on Feb 15, 2008 8:20:25 GMT -5
Zou het niet zo kunnen zijn dat die oude bekende die bij Dian over de vloer komt, haar (ex) stiefbroertje Floris Zandstra is? En dat hij dus de vader van Vicky is? In de spoilers staat namelijk dat Vicky vermoedt dat Floris haar vader is. Zou opzich wel een leuke terugverwijzing naar vroeger zijn, ookal klopt het ongetwijfeld weer niet qua leeftijden enzo.
Voor de rest had de show vorige week weer even haar oude 'schoolsfeertje' weer een beetje terug uit de jaren negentig met Ché, Hedwig en Kim. Erg leuk die scene`s op het schoolplein en met Evert Brugman. Dit soort scene`s zouden ze vaker moeten doen!
|
|
|
Post by fosenlorena4ever on Feb 17, 2008 5:19:02 GMT -5
Vicky vind ik een goed personage, haar zoektocht naar haar vader vind ik enorm boeiend om te volgen! Ik hoopte wel dat Sam haar vader was, want die twee acteerden gewoon geweldig samen!
|
|
Nona
Junior Member
|
Post by Nona on Feb 24, 2008 8:22:13 GMT -5
Sam en Vicky was inderdaad een prachtige combinatie. Daar hadden ze best op kunnen doorborduren. De zoektocht is ook een leuke verhaallijn.
Vicky en Noud hebben een goede chemie. Alleen ik vind het idee dat ze een relatie hebben er een beetje af. Er kan wel weer een goede Noud-gaat-Vicky-verrassen-scène tussen. Of een 'tranentrekker'. Nu lijkt het echt net of ze beste vrienden zijn.
Verder mag Laura Vicky wel adopteren. Die twee vormen het perfecte moeder-dochter koppel.
|
|
|
Post by xGTSTfan on Feb 24, 2008 12:57:54 GMT -5
Ik zie het best gebeuren dat Laura Vicky ooit nog eens adopteerd. Van mij hoeft dat niet zo, aangezien Noud ookal de kleinzoon is van Laura en je anders weer zo`n ingewikkelde familieverhouding krijgt. GTST is denk al (té) ingewikkeld voor de kijkers.. Ik heb inderdaad ook niet echt het idee dat die twee een relatie hebben. Ze lijken inderdaad gewoon heel erg goed bevriend, in plaats van geliefden. Destijds met Florien was Noud ook veel directer en veel vaker uit op seks. Anyway: ik ben zwaar tevreden over Vicky! ;D
|
|