|
Post by Redactie on Jan 27, 2008 5:40:34 GMT -5
Dit topic gaat uitsluitend over Jeffrey Hamilton en zijn alterego Fos Fischer.Naam: Fos Fischer. Acteur: Jeffrey Hamilton. GTST-periode: Oktober 2005 t/m heden. Karaktereigenschappen: Technisch wonder, verlegen, intelligent en iethingy onzeker. Ouders: Bas Fischer en Merel Fischer. OVERLEDENZussen: Fay Fischer en Florien Fischer. Tantes: Barbara Fischer en Valerie Fischer. OVERLEDENNeef: Morris Fischer. Nicht: Charlie Fischer. Vrienden: Nina Sanders en Noud Alberts. Huidige liefde: Geen. Ex-liefdes: Janine Elschot, Celine, Nina Sanders, Vicky Pouw en Skylar Nilsson. Beroep: Scholier op het Lorentzcollege. Vorige beroepen: Geen.
|
|
|
Post by xGTSTfan on Jan 27, 2008 13:47:49 GMT -5
Jeffrey is voor mij de nieuwe Joris Putman. Ik vind zowel Hamilton als Fos Fischer echt zum kotzen. Dit personage heeft 2,5 jaar de kans gekregen om zichzelf te bewijzen en het is gewoon gebleken dat zowel het personage als de acteur pure bagger is. Weg ermee en snel.
Waarom schrijven ze Fos er rond de zomercliffhanger niet uit? Dat hij Informatica gaat studeren in het buitenland ofzo? Dat zou wel een geschikte exit zijn. Bovendien is het dan ook het ideale moment, aangezien Fos ooit gezegd heeft tegen Florien na zijn eindexamen ook in Miami te gaan studeren.
Fos staat bij mij op de eerste plaats qua personages die ik graag zie vertrekken. Ik hoop dat hij snel vertrekt en dat er een nieuwe (jonge) acteur voor in de plaats komt in de rol van Lucas Sanders. ;D
|
|
gtst
New Member
|
Post by gtst on Feb 4, 2008 1:46:42 GMT -5
Ik vind dat Jeffrey wel in de serie moet blijven, alleen dat GTST zijn rol wat interresanter moet maken. Ik vind Jeffrey niet de beste acteur, maar wel goed genoeg om zijn rol in GTST te behouden. Ik zou het een leuk idee vinden als Fay weer terug in de serie zal komen, en dat Fos en Fay samen opnamens in het buitenland maken door bv. na hun vader te gaan. Ik hoop dat Jeffrey nog lang in GTST zal spelen!
|
|
|
Post by xGTSTfan on Feb 15, 2008 8:22:23 GMT -5
Ik had gehoopt dat Fos door Barbara op het vliegtuig richting zijn vader gezet zou worden, maar jammer genoeg is dit niet gebeurd. Alleen maar levenslang huisarrest, die ze vast wel weer na een paar dagen zal opheffen. Jammer, het was dé unieke kans om Fos voorgoed de serie uit te werken. Fingers crossed dan maar voor een exit rond juni, als hij klaar is met school.
|
|
|
Post by fosenlorena4ever on Feb 17, 2008 5:20:23 GMT -5
Waarom haat iedereen Fos . Ik vind het wel een goed personage, en ik ben benieuwd om Fos eens iets anders te zien doen dan Lorena te helpen. Geef Fos een ander verhaallijn, en dan is het goed .
|
|
Nona
Junior Member
|
Post by Nona on Feb 24, 2008 8:24:37 GMT -5
De relatie tussen Fos en Nina destijds was echt om te gillen. Fos komt steeds vaker in zulk soort ongeloofwaardige scènes voor.
De grootste domper was natuurlijk de scène met Lorena in De Koning. Ik hoop echt dat ze Fos snel gaan dumpen. Wat mij betreft heeft dit mannetje genoeg schade aangericht. Tijd om naar Saoudi - Arabië te gaan.
|
|
|
Post by xGTSTfan on Feb 24, 2008 13:01:27 GMT -5
Ik ben écht niet zo`n conversatieve GTST-kijker die het niet kan hebben dat er sinds 2005 een hoop jonge acteurs in de serie meespelen, maar ik vind Jeffrey Hamilton echt gewoon waardeloos. Zijn alterego Fos Fischer voegt echt helemaal niets toe aan de serie. Waarom laten ze Fos niet gewoon in juni vertrekken en laten ze aan het begin van seizoen 19 Lucas Sanders terugkeren uit de States? Zijn personage lijkt me echt vele malen interessanter als Fos Fischer. Bovendien heeft Fos 2,5 jaar de kans gehad om zichzelf te bewijzen en werkelijk iedereen kotst hem samen met Lorena en Milan uit. Waarom geven de schrijvers geen gehoor aan de wensen van de kijkers en schrijven ze hem er niet gewoon uit?
|
|