|
Post by xGTSTfan on Jan 27, 2008 17:26:40 GMT -5
Dit topic is uitsluitend bedoeld om te praten over de comebacks van oudpersonages.Stelling: welk personage moet zijn/haar comeback in Goede tijden Slechte tijden? Naar mijn mening met Babette van Veen alias Linda Dekker terug de serie in worden geschreven. Ze is al jaren één van mijn favoriete personages. Haar comeback in 2005 was niet erg geslaagd en daarom vind ik dat Linda een nieuwe kans moet krijgen. Ze was zo`n ontzettend leuk personage in de jaren negentig, maar door die verhaallijn met Morris kwam Linda totaal niet tot haar recht. Kortom: een herkansing voor Linda, graag! ;D
|
|
ann
New Member
|
Post by ann on Jan 28, 2008 7:51:59 GMT -5
Ik vond vroeger Angela Schijf en Georgina Verbaan ontzettend leuk als Kim en Hedwig. Zij zouden wel weer terug mogen komen van mij. Ook vind ik het heel jammer dat Carolien Spoor is vertrokken.
|
|
|
Post by Saskia on Jan 28, 2008 12:20:36 GMT -5
Ik zou het geweldig vinden als Georgina Verbaan terug zou keren als Hedwig, een ontzettend leuk personage. Daarnaast zou het goed zijn voor de serie als Bas Muijs weer terug kwam. Hij was in die tijd echt een meisjesidool.
|
|
Nona
Junior Member
|
Post by Nona on Jan 29, 2008 7:25:03 GMT -5
Come-backs zijn naar mijn idee de laatste jaren niet echt geslaagd. Denk aan Linda en Daantje.
Anita en Rik zijn een uitzondering hierop, alhoewel ik ze nog beter bij de cast van toen ze vertrokken vind passen dan bij de cast van nu.
Voor mij hoeven ze niet weer te beginnen met een come-back. Of ze moeten kiezen voor een personage à la Florien Fischer. Ik vond het erg jammer dat Carolien Spoor van de zomer vertrok.
|
|
|
Post by xGTSTfan on Jan 29, 2008 17:25:51 GMT -5
Florien voegde werkelijk waar helemaal niets toe aan de serie. Bovendien hebben we al genoeg pubers in de serie rondlopen. Buiten dat was Florien gewoon een slechte Kim Verduijn-kopie.
|
|
Nona
Junior Member
|
Post by Nona on Jan 30, 2008 8:32:31 GMT -5
Ik bedoelde ook niet dat ik Florien goed vond. Ik probeerde eigenlijk te zeggen dat ze Florien wel terug kunnen halen, omdat ze daar toch niks aan kunnen verknallen.
|
|
|
Post by brenda on Jan 31, 2008 13:36:12 GMT -5
Ik vond Florien niks dus ze mag van mijn weg blijven.
|
|
|
Post by rodafan on Jan 31, 2008 14:56:41 GMT -5
Ik vond Florien wel leuk,dus ze mag best terugkomen.
|
|
|
Post by xGTSTfan on Feb 1, 2008 15:34:14 GMT -5
No offence, maar waarom moet dat personage in vredesnaam terugkeren? Florien heeft totaal geen toevoegde waarde voor de serie. Als ze de show weer naar zijn oude niveau terug willen brengen (1996 t/m 2004) zullen ze toch echt met andere recasts en comebacks moeten komen. Er moeten gewoon meer kenmerkende, karateristieke personages in zoals Peter Kelder, Linda Dekker en Arnie Alberts dat destijds waren. Ze mogen de basis van de familie Alberts trouwens ook wel eens aan gaan aanpassen nu Robert vertrekt. Naar mijn mening zullen ze nu toch echt Jef en Barbara naar voren moeten schuiven als de nieuwe Robert en Laura. En laat Dian #2, Remco en eventueel John (zijn lichaam is immers nooit gevonden) maar terugkomen. Dat maakt de Alberts-clan meteen weer een stuk stabieler dan nu, waar de familie bestaat uit baggerpersonages zoals o.a Dennis en Milan #2.
|
|
Nona
Junior Member
|
Post by Nona on Feb 1, 2008 17:23:35 GMT -5
Wouter de Jong terug. Dat zou de Alberts-verhouding bij de tak Dennis - Milan al een stuk beter maken. Koert-Jan en Wouter hadden meer gemeen dan Robin en Koert-Jan. Totaal geen chemie!!
|
|
|
Post by xGTSTfan on Feb 15, 2008 8:03:27 GMT -5
Ik vind het ook zo raar dat GTST met het creëren van nieuwe personages de plank de ene keer volledig mis slaat en de andere keer weer een geweldig nieuw personage weet te bedenken. Ter illustratie: Fos en Lorena zijn echt waardeloze toevoegingen. Ik snap dan ook écht niet waarom deze twee de serie in zijn geschreven. Wat voegen een zogeheten onzekere computernerd en een zoveelste femme fatale (hoeveel hebben er al wel niet gehad door de jaren heen?) aan de show toe? En dat terwijl ik de komst van Jack en Vicky een hele goede zet vind van de schrijvers. Mark van Eeuwen is een geweldige acteur en ook Liza heeft echt chemie met de andere acteurs. Ik denk dat een paar comebacks de serie goed zou doen, maar dan wel enkel acteurs die een contract ondertekenen voor minstens drie seizoenen. Anders krijgen we straks nog meer waardeloze comeback zoals destijds met Daantje Mus en Linda Dekker.
|
|
|
Post by fosenlorena4ever on Feb 17, 2008 4:55:00 GMT -5
Georgina Verbaan is mijn favoriete Nederlandse actrice dus zou ik enorm graag hebben moest zij terugkomen naar GTST, ookal heb ik haar personage Hedwig nog nooit gezien!
Ook Martina Hofkamp mag van mij terugkomen! Ze was naar het schijnt een enorme pregnant dog, en nu Dian uit de serie gaat verdwijnen mag ze wel terugkeren! Ik was ook een fan van de actrice in Westenwind, dus zou ik het wel leuk vinden om haar eens terug te zien in een andere serie!
|
|
Nona
Junior Member
|
Post by Nona on Feb 24, 2008 6:56:55 GMT -5
Martine Hafkamp zou waarschijnlijk een erg goede zet zijn. Mits ze een mooie verhaallijn à la 'Duarte' opzetten. Ik heb ook het idee dat er weinig te verpesten valt aan het personage. Dus dat is een goed teken. Alhoewel ik dacht dat er aan Dian ook weinig verpest kon worden, maar dat hebben ze tot de stalkerverhaallijn wel gedaan.
Georgina Verbaan weet ik nog zo net niet. Ik vind haar niet passen bij de cast van nu. Misschien bij een paar personages, maar zeker niet bij allemaal.
|
|
|
Post by xGTSTfan on Feb 24, 2008 7:09:32 GMT -5
Inge Ipenburg is een geweldige actrice, maar Martine Hafkamp is geen personage waar de serie momenteel behoefte aan heeft. We hebben momenteel meerdere 'badguys' zoals Ludo en Dian die op de voet gevolgd worden door Jack en Nick. Ik denk dat de serie momenteel meer behoefte heeft aan personages met wie de kijker zich kan identificeren. Een beetje van die Roos en Arnie-types. Valt het trouwens meer mensen op dat de femme fatales van de serie altijd vlak voor hun exit ineens 'goed' worden? Denk maar aan Valerie en Dian. Als ik één van de schrijvers was, zou ik een verloren broer van Jef laten opduiken. Ontzettend cliché, maar een nieuwe Alberts-telg kan de serie momenteel echt wel gebruiken. En laat Remco dan ook maar meteen terugkeren, aangezien ik Bennie den Haan helemaal geweldig vind.
|
|
Nona
Junior Member
|
Post by Nona on Feb 24, 2008 7:13:56 GMT -5
Ja, zo nep. Laat ze in stijl afscheid nemen..
Ok, Valerie was leuk. Maar ik bedacht me inderdaad van de week ook dat ze dit nu met Dian ook doen, maar bij Dian vind ik dat echt totaal niet leuk.
Valerie was voor de meeste mensen trouwens echt een vreselijk personage, maar ik heb haar echt altijd leuk gevonden. Of vergis ik me? Volgens mij was er toen nogal kritiek op Elle van Rijn en ook op het personage Valerie Fischer..?
|
|